Történelmi pillanat: vége a magyar baloldalnak. És nem kár érte.

Hubert József 2013.08.26.

mesterhazi-bajnai1.jpg

Jó hírt mondok néktek: levehetjük az alufólia sapkákat. Pedig őszintén és komolyan mondom, én hinni akartam az összeesküvésben. Láttam lelki szemeim előtt egy dohányfüstös kávéház mélyén - természetesen valahol a Parlament közelében -, mint a francia elefántok, ott ültek Ők. A magyar baloldal körmönfont ideológusai, akik huszonöt évvel ezelőtt megkonstruálták a rendszerváltást, felfuttatták a szocikat, mint kalapból a nyulat, úgy húzták el az éppen aktuális segédpártot, a szadesztől egész az E14-ig, és általában: ott volt a kezük a velünk folyó magyar történelem ütőerén. Tudták, merték, tették. Láttuk, hittük, reméltünk.

Akármilyen hihetetlen, de egy héttel ezelőtt még minden klappolt. 2010-ben persze látványosan eltaktikázták magukat a névtelenségbe burkolózó, nagy hatalmú agytrösztök, de egy év múlva már készen álltak a megoldással. Az alapvetés egyszerű: hiába rúgta fel az elmúlt másfél évtized 70-30-ozását és nyúlta-nyúlja le az összes zsírt a Fidesz háttér, a szorgos szoci pénztárosok bőven eleget tettek félre ahhoz, hogy legyen miből a levesbe aprítani Orbán Viktort, mihelyst a narancsfőnök ledarálása megérkezik a parancs. Volt miből, nyolc évig még is csak ők voltak a bödön kellemesebbik végén.

Pénz tehát adott - a nagyságrendekről ugyan eltérő véleményeket hallani -, lássuk a paripát. Először is egy apró kellemetlenséget kellett orvosolni, de néhány évtized hatalmi-technikai kurzussal a hátuk mögött ez igazán nem volt kihívás. El kell tűnjön a színről Gyurcsány, de nem túl messze, mert van még bázisa a magyar politikai élet fenegyerekének, és egyébként is: hogy nézett volna az ki, ha folyamatosan a börtönbüntetés szélén lebegtetett politikus visszavonul. Nos, nyilván úgy, ahogy a Fidesz akarta volna, hogy kinézzen: fut a gyáva, menti az irháját - már pedig ekkora ziccert az Öregek nem tálalhattak fel az ellennek. A képlet megoldókulcs hát a következő: igaz, a személye ugyan kellemetlen, de a szavazói azok kellenek: egyet csettintettek a varázspálcával, létre is jött a DK, ahová elvonulhatott agonizálni - a parlamenti küszöbön táncolni - Ferenc és csapata.

Itt volt még a Bajnai-kérdés: Gordon az MSZP-ben már nem fog muzsikálni, a vak is láthatta. Sebaj, szóltak az Öregek, ami működött egyszer, működik kétszer is, teremtsünk hát a DK mellé egy "Együtt 2014"-et is. A politikai porhintésnek ugyan sok értelme nincs, sőt, Szigetvári a megmondója, mennyi milliárd a magyar piacon egy új brandet felépíteni. De - mondják az Öregek - a választók zabálják, és innen-onnan le lehet csippenteni ezt-meg azt: az LMP-ből egy PM-et, menetközben meg ragad hozzánk egy Juhász, Kónya, miegymás. Hólabda módszer. Nettó haszon.

Dobzse, dobzse, minden szép, minden jó, mindennel meg lehetünk elégedve, innen egyenes az út oda, ahol 2014 tavaszán virágba borult mezőkön, kézen fogva táncolva nevetünk a szikrázó napsütésben, Orbán Viktor pedig nem más, mint egy múló rossz emlék, még akkor is, ha történetesen kétharmadra a legvirágosabb forgatókönyv szerint sincs esélye a szép reményű ellenzéknek, és a Kárpátok zsebdiktátora bölcs előrelátással gondoskodott arról, hogy ha őt magához is szólítanák az égiek, a 9-től 20-évig bebetonozott csinovnyikjai akkor is nap-mint-nap emlékeztessenek minket arra, milyen géniusz is született közénk, olyan, amilyenből évezredenként csak egy jut. (Milyen szerencse, hogy pont nekünk.)

Ezekhez képest ülök a TV előtt, és őszintén mondom: nem értem. Ezek egymás torkának estek, de nem angol úriember módjára, késsel, villával, ezüstözött kiskanállal. Feltört bennük az etel-közi barbár, véres húst cafatokban tépik a másik torkából, fröcsög az agyvelő, ropognak a fogak alatt a csontdarabok. Élen járt Mesterházy és Bajnai Gordon, akiknek a mutatványát követően az a döbbenetes helyzet állt elő, hogy Gyurcsány Ferenc volt a baloldali vezérek legszimpatikusabbika.

Már pedig erre a helyzetre egyetlen logikus magyarázat létezik. Nincsenek Öregek. A terv nem létezik. A baloldalon a holnap szürke, borús és kilátástalan. Ha ezeken a töketlen marakodókon múlik, Orbán Viktor leváltására egyetlen remény van, nevezetesen az, ha a boldog örömapa annyira berúg a lánya lagziján, hogy részegen lesétál a szikláról vagy belefullad a saját hányásába. Az a káosz, ami baloldalon eluralkodott az elmúlt években nem egy ördögien ravasz terv a hatalom visszaszerzésére, hanem pontosan az, aminek látszik.

Szolgálati közlemény: Színtiszta a facebookon. Lájkot, névtelen adományokat, Soros-milliárdokat fogadunk. Szükség esetén számlaképesek vagyunk, és akár a KDNP-székházat is el tudjuk foglalni.

Címkék:mszp gyurcsány összeesküvés bajnai mesterházy 124 komment · 3 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://szintiszta.blog.hu/api/trackback/id/tr265476862

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kéne a hatalom mi? 2013.08.27. 11:49:05

Közeledik 2014 tavasza, és a baloldali csoportosulások egyre jobban érzik a hatalom illatát. Eljön a nap, amikor esélyt kapnak, hogy újra a húsos fazék közelébe kerülnek. Végre vége lehet, a négy éves nélkülözésnek a baloldali sajtóban újra megjelenhet...

Trackback: Mandiner blogajánló 2013.08.26. 09:26:02

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panelburzsuj 2013.08.26. 10:42:02

"mint kalapból a nyulat, úgy húzták el az éppen aktuális segédpártot"

A szocik ilyen-olyan nyúl-segédcsapatokat a kalapból ELŐ-húztak.

EL-húzni a színről a gondosan döglöttre vert szövetségest - az Fideszes szokás.

naugye! 2013.08.26. 13:53:24

A baloldalnak vége, jobboldal meg még nincs, jó nézünk mi ki!

panelburzsuj 2013.08.26. 14:32:32

@naugye!:

Csak akkor születtek nagy dolgok,

Ha bátrak voltak, akik NERtek...

leponex 2013.08.26. 16:00:40

Az orrodig sem látsz kedves Huber, már pedig így bajos blogot írni ;-)

Senki nem a 2014-es diadalra készül a baloldalon, hanem hogy ki marad talpon, kinek lehet 2018-ban esélye ...

Karpati Zoltan 2013.08.26. 18:43:12

Ez így egy nagy marhaság, bár ilyen egyszerű lenne az élet. Kedves blogoló, amikor ezt írta biztosan nem volt szomjas.

smartdrive 2013.08.26. 18:44:57

hogy lenn már vége a baloldalnak, hát ott a szélsőbalos Fidesz

bekerült 2013.08.26. 18:52:27

@leponex:

Abban teljesen igazad van, hogy blogíró az orráig sem lát.

Sajnos néha még addig se.

Minek ír az ilyen egyáltalán ?

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.26. 18:55:47

hogy lenne vége? a fidesz nagyon népszerű! a nép nagy része igényli a baloldalt, szocccializmust

tiborc2008 2013.08.26. 18:56:41

Baloldalnak már réges-rég vége.
Utóbbi 20 évben már nem kerültek parlamentbe, csak magukat baloldalinak hazudók.

G. Wolf 2013.08.26. 18:58:45

bla bla bla... :)

ezt már annyiszor hallottuk hogy vége ennek annak amannak...

És nem mellesleg az mszp egy olyan párt ami képes alkalmazkodni, új arcokat felmutatni stb stb stb... és jó eséllyel 14 ígyis úgyis elment már a fidesz javára, úgyhogy inkább 18ra kell már építkezni...

plussz hozzáteszem hogy a hatalom megszerzése szempontjából a sok kis balos párt jobban útban van az mszp-nek mint a fidesz, mert a fidesz szavazóit nem vagy nehezen tudja magához édesgetni, ellenben a balos szavazók ha túl sok irányba tudnak választani az megosztja az egész tábort... viszont ha csak egy (esetleg max kettő, balos kdnp) létezik akkor az összes (vagyis a legtöbb) szavazat egy helyen csapódik le.

magyarán az mszp érdeke leginkább a többi kis balos párt parlamenten kívül (lehetőleg 1% alatt - ez alatt nincs állami támogatás!) tartása, és akkor egyedüli erőként tud 18nak nekiugrani.

nnnnnnnn 2013.08.26. 19:00:02

@leponex: 2018-ra már senkinek nem lesz esélye. addigra kánaán lesz hülyegyerek. orbánnak akkor kezdik el építeni a piramist.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2013.08.26. 19:03:53

@endike: Azt a! endike értelmeset mondott! :-)) Már ezért megérte hogy az MSZP eltűnik s süllyesztőben!

@$$$=$$$: Inkább a szarkofágot építenék!

_most_ 2013.08.26. 19:04:38

@$$$=$$$: a felcsúti piramisok lesz a világ nyolcadik csodája :D

Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP 2013.08.26. 19:04:49

"Vége a magyar baloldalnak. És nem kár érte."

Teljesen egyet értek vele!
Már csak jobb oldalt kellene eltemetni, és akkor új alapokról lehetne lecserélni ezt a mai politikai gennygócot, ami kis hazánkra telepedett az elmúlt 23 évben!

tiborc2008 2013.08.26. 19:05:15

Reménytelen ország.
Nincs ország vezetésére alkalmas vezető rétege, csak fosztogató rablóhordák.
Meneküljön, aki teheti!

Melchi Zadok 2013.08.26. 19:17:49

a magyar jobboldalnak pedig lassan 20 éve lett vége. ami itt van, vegytiszta populizmus és dekadencia. ez a magyar politikai "spektrum"

2013.08.26. 19:25:44

"tiborc2008 2013.08.26. 19:05:15

Reménytelen ország.
Nincs ország vezetésére alkalmas vezető rétege, csak fosztogató rablóhordák.
Meneküljön, aki teheti! "

Épül már az új Magyarország, jó irányban dolgozik a kormány, de abban neked és a hozzád hasonlóknak nem lesz helye. Az lenne jó, ha nem beszélnél az elmenetelről, hanem tennéd is! Lám a nagy liberális énekes/gitáros Gerendás Petike sem ment el ebből a rasszista országból, pedig jó lett volna. Te viszont húzzál el de tényleg!

Melchi Zadok 2013.08.26. 19:28:28

@Lindalinda: miért nem írsz csak annyit, hogy szívesen leszopnád orbánt? azt is elhisszük neked, ráadásul egy mondatban összefoglalnád az összes önálló gondolatodat.

dr kíváncsivagyok 2013.08.26. 19:33:34

"Történelmi pillanat: vége a magyar baloldalnak. És nem kár érte."

Elolvastam a címet ( tovább nem is fárasztottam magam...) és jót röhögtem...
Kövér elvtárs elszabadult ?

_most_ 2013.08.26. 19:34:45

@Lindalinda: haha, akkor lesz vége Magyarországnak, ha már csak a hozzád hasonlók maradnak itt, de szerencsére erre azért kicsi az esély :D

dr kíváncsivagyok 2013.08.26. 19:35:40

@Lindalinda:
"Épül már az új Magyarország, jó irányban dolgozik a kormány, de abban neked és a hozzád hasonlóknak nem lesz helye."

Az index átment vicclapba ?
Élvezd ki ezt a pár hónapot ami hátravan...

szintetikus 2013.08.26. 19:36:18

@Mi a Mano: Annyiban tévedett, hogy a hatalom és a gazdaság örökíthető. Fújd ki a levegőt nyugodtan. :)

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.08.26. 19:47:42

@Lindalinda: épül szépül az új Magyarország, az egyetlen baj, hogy egy az egyben az albán modellre kezd hasonlítani, gazdaságilag is. Aztán persze ti tudjátok, de én inkább maradok az okostelefonnál meg a saját autónál mint a lovaskocsinál meg a kecskefejésnél ahogy azt Orbán megálmodta.

Apropó, a legjobb statisztikák szerint is 30%-on áll a fidesz, ennyivel meg lehet nem kéne erőlködni azon hogy ki menjen el és ki maradjon... örülj hogy jutott trafik...

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2013.08.26. 19:48:48

No, álljunk meg egy szóra!

Most akkor lájkoljak, vagy RP-peljek?

Amúgy csípem a szerző stílusát, bár pont épp az alapgondolata van eltévesztve: Öregek már penig vannak. Kehesek, szenilisek, és sorban döglenek, de még jócskán akadnak. Fiatal vének is. :-)

Emlékszem példának okáért Nyers Rezsőre, amikor felszólalt a szoci kongresszuson mindjárt a 2002-es dicstelen győzelmük után.
Azon füstölgött, hogy a fiatalok, mármint az övéik kicsit meggondolatlanok. (Azt nem mondta ki, hogy mire fel.) Majd így folytatta, nyilván az ölükbe hullt vagy hullandó pénzesőre gondolva:
Meg kell tanulniuk a fiataloknak használni a pénzt. Nem visszaélni, hanem élni vele.

Na, jól van. Stílusosan jó lenne, ha már a vége felé tartanának a tartalékaik, de szerintem annyit loptak ezek a gazfickók 1948-1990, 1994-1998 és 2002-2010 között, hogy Orbánéknak még min. 3 ciklust meg kell nyerniük, hogy valahol felzárkózzanak mögöttük.

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.26. 19:49:51

@dr kíváncsivagyok:

Azért elég szar lehet azzal a gondolattal kelnetek-feküdnötök, hogy bármennyire szánalmas a fidesz, a tányérnyalóiról nem is beszélve, azért a csürhéteket hátratett kézzel is meghágja, majd az arcotokba élvez. Még Révész Máriusz is!

"the dragon" · http://kigondoltam.blog.hu/2013/08/26/elrendezett_hazassag 2013.08.26. 19:52:41

@HavocS [www.obsidianshell.com - sunametál]:

Talán el kéne menned Albániába, nem pedig a partvonalról ugatni! Sehol annyi Mercedest nem látni, mint arrafelé, az okostelefonokról nem is beszélve...

Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.08.26. 19:58:44

@Kara kán: "Most akkor lájkoljak, vagy RP-peljek?"

Egyiket se! Szopjál! Az összes fideszest és nyeld is le! Úgy is szereted!

Brokátor Emőke 2013.08.26. 20:00:16

Nincs vége a magyar baloldalnak, mert megmentik a devizahiteleseket a bankokkal szemben.

Nazareus 2013.08.26. 20:00:29

Hogyhogy vége a baloldalnak? Megbukott a FIDESZ? Csak mert a FIDESZ baloldalibb, mint az MSZP...

Brokátor Emőke 2013.08.26. 20:03:18

@Kövér László akinek ömlik a fos a szájából.: Fura dolog a fantázia. Ugye nem rejszolsz, mert egy világ dőlne össze bennem. Esküdj, hogy nem vizualizáltad, amit mondtál. Ellenkező esetben sajnos buzi vagy.

Hubert József 2013.08.26. 20:04:19

@Karpati Zoltan: gondolom túl jutottál a címen. vagy legalábbis remélem. gondolom megnézted a három videót, vagy legalább nagy vonalakban tisztában vagy azzal, milyen elementáris vadsággal esett egymásnak a két úgymond balos vezér.
a cikk nyilván sarkosan fogalmaz, ezt felvállaljuk, őszintén, te elolvasnál egy olyan bejegyzést, ami teszem úgy címlődik, hogy "a magyar baloldal esélyei számottevően romlottak -valószínűleg- az MSZP elnökének és az Együtt-PM pártnak nem nevezhető választási szövetség (az meg mi) első számú vezetőjének vitáját követően, de a közvéleménykutatási adatokra még várni kell". Kultúrember kihámozza a tartalmat a formából.

Hubert József 2013.08.26. 20:10:05

@endike: totál egyet tudunk érteni.

Brokátor Emőke 2013.08.26. 20:10:34

@Hubert József: úgyvan!
Egyébként sokkal lelkesebben értenék egyet, ha a csapnivaló helyesírásoddal (ti:igekötők, kábé második osztály) nem diszkreditálnád az egész úgymond értelmiséget. De így... Maradjunk annyiban, hogy neked is van egy szavazatod.

Ma Ő, holnap Te vagy Én ? · http://dawmar.blog.hu 2013.08.26. 20:14:53

"Történelmi pillanat: vége a magyar baloldalnak" ez lehetetlen hisz a fidesznél balosabb nem is kellene,éljen az államositás éljen a közmunka és a Vezír stadionja a kert végében:) na meg a haverok trafikja :)

na4 2013.08.26. 20:18:13

Nem is a két balfék acsarkodása a tragédia, hanem az, hogy világosan látszik: Magyarország esélytelen. Akár jobb, akár bal.

Nero Bianco 2013.08.26. 20:21:08

Beszabehu, hogy amint van valami politikailag szokatlan esemény, mindenki azonnal temetni akar.
:)))

Ennél a magyar politikai élet sokkal viccesebb.
És persze komolyabb is.

Ja, eltaktikázták magukat egyesek, de hogy ettől miért kéne gyászolni, az érthetetlen.

Hubert József 2013.08.26. 20:22:02

@Brokátor Emőke: ketős pont úttán szokőztt kel haggyni

Brokátor Emőke 2013.08.26. 20:28:48

@Hubert József: Alapvetően hiteltelen vagy és még a válaszodban is van egy helyesírási hiba! Szóval coki!

Liba Tóni 2013.08.26. 20:33:42

Nekem már ott gyanús volt az egész, amikor Gyurcsány következetesen 3. köztársaságnak nevezte az országot. Hát, most lassan megkapjuk a 3. birodalom utódját, a 4. birodalmat...

Nagyon erősen az az érzésem, hogy pártoktól függetlenül megyünk az orosz minta felé, ahol Putyin-szerű ember a miniszterelnök - vagy éppen az elnök, hiszen Medvegyevvel egymást váltogatják a két poszton, hogy törvényesnek látszódjon az egész.... És, mivel az EU is elfogadja az oroszokat (meg a gázukat), így még csak azt sem merik a ruszkikra mondani, hogy nem jogállam. Bezzeg itthon írunk egy médiatörvényt és máris háborús állapotok uralkodnak Brüsszelben.

tiborc2008 2013.08.26. 20:37:13

@Lindalinda:
Erre a zakkant-vityka-féle mutyista-bagázsra gondolsz?

Vicces kis fityeszidióta vagy.

lobaszopiatej 2013.08.26. 20:37:37

Még ott van a Fidesz mint baloldali párt, ott folytatja ahol El Qrcsány abbahagyta, immáron gátlások nélkül!

tiborc2008 2013.08.26. 20:39:03

"Meneküljön, aki tud" azoknak szólt, akik hazában szeretnék leélni életüket, nem ilyen fosadék maffia-országban.

Gribbin János 2013.08.26. 20:39:49

2005. óta vége a magyar baloldalnak. És ezen nincs mit csodálkozni. Az agónia végtelenül hosszúnak tűnő folyamat, de mára beteljesedett.

A félreértések elkerülése végett: ugyanez vár a másik oldalra is.

Ránk meg a teljes káosz.

panelburzsuj 2013.08.26. 20:42:22

@Liba Tóni:
Igen, igen, igen: a szédelgő Nyugattal szemben nekünk is sokkal bátrabban kellene forgatnunk a mangalicacsapok elzárásának fegyverét...

Hubert József 2013.08.26. 20:43:05

@Gribbin János: vagy a jobbik (és/vagy az általuk képviselt ideológia). de akkor meg már inkább a káosz.

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2013.08.26. 20:51:41

Olyan borzalmas dolgokat vágtok egymás fejéhez. Különben ezért kapjuk büntetésül a fejünk fölé ezeket a pártokat.

Elijah_Baley 2013.08.26. 20:56:05

volt baloldal? hogy lemaradtam róla...

Brokátor Emőke 2013.08.26. 20:57:08

Én szégyellem magam helyettetek.

Mesterlövész 2013.08.26. 20:59:34

Bírtam a hozzászólásokat! :)

Balt 2013.08.26. 21:06:06

@leponex: Az a nagy helyzet, hogy az MSZP-n kívül bejutni sem lesz könnyű bármely "potenciális szövetségedének".

Nemzetközi hónajlmodell 2013.08.26. 21:06:25

@Mesterlövész: Ne haragudj, de ez szerinted mégis ki a faszt érdekel?!

Dolgozónép 2013.08.26. 21:08:35

"Gyurcsány Ferenc volt a baloldali vezérek legszimpatikusabbika."
Könyörgök, Feri, vállald el!

panelburzsuj 2013.08.26. 21:11:02

@Nemzetközi hónajlmodell:

Például engem!

Mert amíg te csak röfögni készültél - addig én csinos mangalicásat írtam.

És megdicsérték!

Bezony!

kulcsar2011 2013.08.26. 21:11:22

@Mesterlövész: Ez még semmi. El sem kezdték. Sehol egy liba, államadósság, vagy GDP.

Balt 2013.08.26. 21:14:24

@Brokátor Emőke: Lol. Ha már nyelvtannáculunk, legalább jól hozzuk a Mein Kampfot.

Nemzetközi hónajlmodell 2013.08.26. 21:17:00

@panelburzsuj: Ilyen légbőlkapott mangalicacsapossat bárki be tud dobni a közbeszédbe, héló! George Clooney nem véletlenül tart otthon csüngőhasú vietnámit - csak ennyit mondok.

kulcsar2011 2013.08.26. 21:18:34

Igaza lesz Kafkáznak: "Feri, segíteni kell, gyere vissza!"

panelburzsuj 2013.08.26. 21:18:50

@Nemzetközi hónajlmodell:

Asztaaa...

Kár, hogy többet nem tanítasz. :(

Együtt 2014 különítmény 2013.08.26. 21:37:17

A magyar baloldalnak már nagyon régen konyec. Mert az MSZP-t én nem nevezném baloldalinak, hogy pontosan mikor szűnt meg annak lenni, az persze vitatható

Szvsz az átalakulási törvény 1989-es dátuma volt az egyértelmű határvonal, onnantól kezdve leginkább a nagyvállalkozók érdekvédelmi pártjának tekinthető. Sárközi Tamás professzornak hála, aki a többi kapitalizációs törvényen is bábáskodott 1987-től (1988-ban, illetve 1989-ben elfogadott törvények (a külföldi befektetéseket védő 1988. évi XXIV. tv., az 1988. évi VI., ún. társasági tv., az 1989. évi XIII., ún. átalakulási tv.), az épp csak formálódó SZDSZ támogató körök is bőven kivehették a részüket a koncból

Most is meg fognak egyezni mert ezt diktálja az életösztön, más kérdés hogy a választók visszakívánják-e a hatalomra éhező gyurcsányhaverok országlását

sanyix 2013.08.26. 21:50:50

@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: az a gennygombóc már ott volt 89 előtt is, 89 csak átalakult magukat demokratikus pártoknak nevező kisebb gennygombócokra.

Gabbesz 2013.08.26. 21:51:10

A baloldal sajnos nagyon is jelen van. A baloldal éppen most akarja államosítani a Dunaferrt.

kvadrillio 2013.08.26. 22:11:08

Izraelben ugrásszerűen nőtt a lakossági igény a védelmi felszerelésekre..........

...sztem ez most a történelmi pillanat !

kvadrillio 2013.08.26. 22:14:24

@kvadrillio: Izraelben ugrásszerűen nőtt a lakossági igény a védelmi felszerelésekre
2013. augusztus 26., hétfő 9:09 InfoRádió / MTI
Kinyomtatom Elküldöm Betűméret + -
Izraelben megugrott az igény az esetleges vegyi vagy biológiai támadások idején használatos védelmi felszerelések iránt - írta az Jiszráél Hajóm című napilap hétfőn.

A szíriai helyzet híradásai nyomán vasárnap megnégyszereződött a civil telefonhívások száma az elosztást végző postai információs központokban, és megháromszorozódott azok száma, akik a védelmi dobozok pénzért házhoz szállítását kérték.

A hadseregnél is megerősítették a lakossági igény növekedését, és közölték, hogy minden alkalommal ugrásszerűen nő az igény a gázálarcot is tartalmazó védelmi dobozokra, amikor a térségben bizonytalanabbá válik a helyzet.

Az izraeli postahivatalok 2010 februárjában kezdték meg az új védelmi csomagok kiosztását, amelyeket eddig a mintegy nyolcmilliós lakosságból ötmillió emberhez sikerült eljuttatniuk.

Vannak városok, ahol az ott lakók több mint háromnegyedének van már, de például a Jeruzsálemben és Eilaton élők kevesebb mint harmada rendelkezik a felszereléssel, ők valószínűleg kevésbé tekintik veszélyesnek lakóhelyüket. A védelmi dobozokért el kell menni az elosztóközpontokba, vagy házhoz lehet szállíttatni azokat csekély díj ellenében.

kvadrillio 2013.08.26. 22:16:35

@kvadrillio: ...nu...NE LEGYEN NOSTRADAMUSNAK IGAZA !

dr kíváncsivagyok 2013.08.26. 22:27:13

Tisztázzunk valamit :

Ha ezerrel pörögne a gazdaság, ha 150 ezer ft lenne a minimálbér , ha minden dolgozó 50 % - os fizetésemelést kapott volna Orvbán uralkodása idején,...akkor is a demokratikus ellenzékre szavaznék , mert ilyen megosztó , embertelen , pökhendi , pofátlan , tolvaj kormánya még nem volt az 1000 éves Magyarországnak !
Valaki sorra vehetné Orvbán lépéseit a kezdetektől , a Schmitt ügyön és a baltáson keresztül , a föld és trafik -panamákon át !
Ezek figyelembevételével az ótvaros , taknyos öregördögre is szívesebben szavazok,..mint Orvbánra és bandájára...

dr kíváncsivagyok 2013.08.26. 22:32:31

@"the dragon":
"azért a csürhéteket hátratett kézzel is meghágja, majd az arcotokba élvez. Még Révész Máriusz is! "

Azért ez fájt...
Révész Mártirusz egy zigóta .
( azért várjál azzal a hágással...pár hónap múlva könyörögni fogsz Viagráért...)

dr kíváncsivagyok 2013.08.26. 22:34:01

@"the dragon":
"Azért elég szar lehet azzal a gondolattal kelnetek-feküdnötök, hogy bármennyire szánalmas a fidesz "

Ennyi...

Bicepsz Elek 2013.08.26. 22:40:43

Az evolucio a politikban is mukodik!!!! Akiknek m ki kell halniuk azok haljanak is ki!!!

Herbert Norman Schwarzkopf, Jr. 2013.08.26. 22:55:38

@dr kíváncsivagyok:

Azért szavazol az ellenzékre, mert zsidó vagy.

kivisziat 2013.08.26. 23:04:06

A jobboldal egy szempontból bizonyosan kisebb rossz a balnál: a liberálisok nem tudják magukat a hátán a hatalomba csempészni.

Most már persze úgy tűmik, a baloldal hátán se.

Sőt, a lenini példa adaptálása is kudarcot vallott: hiába próbáltak Gyurcsány idején behatolni a baloldali tömegpártba, hogy majd belülről...

Baloldal mindig lesz (ha olyan is, amilyen), mert van (lesz) rá igény (annyi, amennyi).

De (ilyen) liberáncsokra? :D

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.08.26. 23:28:33

@tiborc2008: Tudsz olyan országot, ahol a politikusok az országot szolgálják és nem a pénztárcájukat tömik helyette?

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.08.26. 23:33:04

@Mi a Mano: Mivel nem néztünk szembe a múlttal, az összes KISZ-es és ügynök simán bekerülhetett a Parlamentbe és bármilyen állami tisztségbe, így ne akarjunk szemléletváltást...

tiborc2008 2013.08.26. 23:58:29

@Online Távmunkás:
Gyakorlatilag bármelyik ország, amelyet nem a szervezett bűnözés irányít közvetlenül.
Gyakorlatilag bármelyik ország, amelyikben a pártállami elit nem tudta átmenteni magát.

kiwirágós kivirradtig 2013.08.27. 01:21:16

@G. Wolf:
Lehet, hogy új arcok, baszd meg, de milyenek?
Mesterházy?
Röhej a köbön.

VT Man 2013.08.27. 01:28:38

@Nazareus:
A Fidesz baloldali? Az egykulcsos adóval??

kiwirágós kivirradtig 2013.08.27. 01:37:57

@$$$=$$$:
Én jobban örülnék, ha akkor már temetnék.
Mondjuk rárobbantanák a felcsúti stadiont, aztán bevonnák betonnal, mint Csernobilt.

@Brokátor Emőke:
Mondjuk te se vagy egy helyesírásbajnok, ha már ezt hoztad fel.

@Herbert Norman Schwarzkopf, Jr.:
Hát ezzel a nickkel elég érdekes ez a hozzászólás.

@Online Távmunkás:
Az összes nyugat-európai ország ilyen.
Ott is tömik a pénztárcájukat, de nem helyette, hanem mellette.
Nagy különbség.
Egy osztrák barátom mondta, hogy náluk is van korrupció, ott is a haverok (az ottani Simicskák) nyerik a versenyszféránál ott is sokkal jobban fizető állami megrendeléseket.
A különbség annyi, hogy ha elnyerte, akkor meg is kell csinálnia, JÓ minőségben, különben akármilyen haverok, legközelebb nincs az az isten, hogy nyerjenek, mert az osztrák választópolgár szava valóban számít, nem csak látszatra.
Na ez az, ami nálunk nem így van, itt elteszik a pénzt, aztán csinálnak valami látszatszart, aztán megint ők nyernek.

kiwirágós kivirradtig 2013.08.27. 01:43:40

Abban egyébként igaza van a blogírónak, hogy a mostani úgynevezett baloldalnak vége, és ezt már tavaly októbertől látni lehetett.

Bajnainak lehetett volna esélye, ha elutasít mindenkit: Gyurcsányt, MSZP-t, Kunczét, Szolidaritást, az összes faszt, és összekalapál a volt kormánya embereiből egy stabuil vezetőséget, majd épít 1 év alatt egy pártot, olyan arcokkal, akik még nem járatták le magukat egyik politikai erőnél sem. Lehetőleg olyan gyűjtőpártot, amely valóban a Fidesz-rablóbanda leváltására törekszik, és tagjai közé felvesz jobb- és baloldaliakat is, mindenkit, akinek tele van a töke a Piktorral, és el akarja hajtani a halál faszára pörgettyűnek, ahova való.
Ezekből ki lehetett volna válogatni 1 év alatt 106 olyat, aki az egyéni választókörzetekben is indulhatna. Lehetőleg olyat, akit az adott helyen ismernek ÉS kedvelnek, ÉS megbízhatónak is tűnik.

De sajnos, nem így tett, elkezdett egyezkedni azokkal, akikről minden normális ember látja, hogy csak visszahúzó erők.

Így ki is pörgette magát az esélyesek közül.

birkakhoz 2013.08.27. 05:09:51

Szegyen amiket irni tud a sok tehetsegtelen VAK IDIOTA UJSAGIROKENT DOLGOZO EMBER HAD ,SEMMIT NEM LATNAK ES SEMMIT NEM ERTENEK, VAGY VALAKIKET SZOLGALNAK EGY BIZTOS NEM A MAGYAR EMBEREK ERDEKEIT SAJNOS! VALOS LENYEGET NEM IRJAK LE VAGY CSAK NAGYON KEVESEN TALAN , NEM JOBB ES BALOLDALROL SZOL VALOJABAN A JATSZMA EZ CSAK A KAMU AMIVEL MEG LEHET OSZTANI A SZERENCSETLEN VALASZTOT AKI HINNI SZERETNE VALAMIBEN, PERSZE EZ BUTASAG DE MAJD RAJONNEK MINEL KESOBB ANNAL ROSSZABB A HAZANAK ROSSZABB A SZERENCSETLEN MEGVEZETETT VALASZTOKNAK!
leirom a lenyeget VANNAK JOSZANDEKU BECSULETES EMBEREK ES VANNAK A SZEMET ELVTELEN TOLVAJ POLITIKUSOK NAMARMOST EZEK ULNEK VEZETO POZICIOKBA EZEK CSALJAK EL A PENZT AMIT BEFIZETTETNEK VELUNK SZERENCSETLEN HULYERE VETT EMBEREKKEL A HATALOM PEDIG EGYRE KAPZSIBB ENNEK A KAPZSISAGNAK A CSUCSAN 4 fo tetu ul ORBAN,LAZAR, ROGAN, KOSA PERSZE EZ CSAK A TETEJE A TOBBIEK IS SZIVJAK A VERT KOVER, ADER , ES AZ O KADEREIK AKIK ZSIROS ALLASOKBAN DAGASZTJAK A NAGY SZART A SEMMIT AZT CSINALJAK KOZBEN NYALNAK JOBBRA BALRA MERT TEHETSEGTELENEK EGYTOL EGYIG! AKKOR MILYEN UJSAGIRAS VAN ITTEN HAZANKBAN KEREM , OKNYOMOZO, TENYFELTARO, VAN ILYEN? DEHOGYIS VAN ELKENIK A SZART EBBEN SEGITENEK AZ UJSAGIROK BIZTOS VAN AKI MEGIRNA DE NEM ENGEDIK NEKI DEHOGY MINDENKI KUSSOLJON KESZTYUS KEZZEL BANJON EZEKKEL AZERT AZ MAR FELHABORITO SOT UNDORITO ! HAGYJUK VEGRE ABBA AZ OLDALAKAT NEZZUK AZ EMBEREKET , IDEOLOGIAK STB STB MIND ARRA JOK HOGY A TETVEK A HELYUKON TOVABB RABOLHASSANAK CSAK ERROL SZOL MINDEN!!DOLGOZNI SE SZERETNEK ZOMENEK MEG ALLASA SEM VOLT A VERSENYSZFERABAN SOHA! SZIVJAK SZIVTAK AZ ORSZAG VERET FOLYAMATOSAN MAST NEM TUDNAK MERT TEHETSEGTELENEK EGYTOL EGYIG! ezert POLITIKUSOK!

felcsutisuttyo 2013.08.27. 05:49:27

ANYÁDNAK VAN VÉGE.,
MEG A NEMZETI TOLVAJ KORRUPT BANDÁNAK, A NEMZETI SZERVEZETT BŰNÖZŐ CSALÓ PÁRTNAK ÉS A KIS SZAROS CSÖKEVÉNYÉNEK....A Nép hirtelen fog cselekedni...és bevezeti a LÁZ-ADÓ-t és lecsap!Amikor már sokaknak minden mindegy!

Behajtó70 2013.08.27. 06:42:56

Szép fizettett poszt! De ezt a cirkuszt, hogy "marakodnak", nem vesszük be. Mert a nagy öregek csak annyit mondtak: "...hitelesen játszátok el a marakodást...". Te is tagja vagy a porhintőknek. Mert a "demokrata" (érted!) és "liberális" (ezt ők sem értik!) oldalnak csak annyi a célja, hogy sok kis apró szavazatkát megszerezzenek, ami összességében több lesz, mint 50%, és akárcsak 2002-ben: hiába nyer a Fidesz, nem tud kormányt alakítani.

Szóval: ÁTLÁTSZÓÓÓK VAGYTOK!!!

Rich.mond 2013.08.27. 07:16:16

Szerintem tök jó a poszt. Egyébként nem hiszem el, hogy a kommentelők zömét (jobb és baloldalon egyaránt) nem fizetik. Én remélem, hogy így van. Nagyon nem lennék boldog, ha ez lenne a jövőt építő "nemzeti oldal/baloldali-szabadszellemű értelmiség".

ui: örülök, hogy sokan úgy vélik, hogy a baloldali pártok erősek és koránt sincs végük és képesek a Fidesz leváltására. Komolyan, ti hol éltetek eddig? Kik? Hogyan? Milyen programmal? Sokat elmond róluk, hogy egy gyenge-közepes Orbán kormány röhögve verte őket 2010-ben. Tönkre.

Parajpuding 2013.08.27. 07:29:27

"vége a magyar baloldalnak"
Józsigyerek! A biliből húzd ki a fejed! Ez a beteg vízionálás fertőző a fideszorkok seregében?

Hubert József 2013.08.27. 07:34:23

@kiwirágós kivirradtig: ebben a logikában van valami. ugyanakkor azt ne felejtsük el, hogy hasonlóval próbálkozott Retkes Attila (emlékszik még valaki erre a névre?) 2009-ban a szadi élén. Nyilván voltak más tényezők is, amik szerephez jutottak, de végül csak csont nélkül tűntek el. Látszik, hogy a magyar választóknak nem jön be az "eddig hülyék voltunk, loptunk-csaltunk-hazudtunk, de ígérjük, megváltozunk, plz, plz, plz" - típusú mentalitás

birkakhoz 2013.08.27. 07:53:14

@Rich.mond: Szerintem te nem jartal az emberek kozott 2010-ben ! Latom az a fikazos fajta urleny vagy ! Elarulom a titkot fidesz milyen volt edes mindegy gyurcsany utaltak az emberek mint a szart voltam annyira erdeklodo hogy mindenkit megkerdeztem akivel beszedbe elegyettem tuti bukta volt a valasztas a masik baloldalnak ezert nyert a jobbbaloldal!
Amugy egyaltalan nem erdekel mit valaszolsz , ezt az orszagot tonkretettek a politikusok termeszetesen ORBAN EBBEN FO KOLOMPOS , SEMMIHEZ NEM ERT, SOHA NEM IS ERTETT! PARASZT MARADI ELVTELEN Fejlodes ellenes bunkocska marad ! A TORPE BARMILYEN MAGASRA IS MASZIK A LETRAN TORPE MARAD ES ITT NEM A TERMETERE GONDOLOK! MEGHOGY NAGY KALIBERU TEHETSEGES POLITIKUS? aki ezt allitja ATTOL KERDEZD MEG KISAPA , HOGY NORMALIS E?

Conchobar 2013.08.27. 08:10:25

"Történelmi pillanat: vége a magyar baloldalnak. És nem kár érte" - Vagy inkább csak egy illúziónak vége. Annak az illúziónak, hogy a magyar politikai elit baloldala le tudna, vagy le akarna vezényelni bármilyen az országra nézve hasznos és előremutató dolgot. Hiába mozgatott meg a Milla új baloldal ígéretével nagy tömegeket, ha alárendeli magát messiásnak kikiáltott Soros-fiókáknak, meg nyugdíjasbűvölő M.Jackson-imitátoroknak. Talán majd a következő alkalommal túlnő majd a baloldal a kétes figurákon

jog-ász 2013.08.27. 08:12:33

na látod hogy a végén gyurcsány lett a legszimpatikusabb?!lehet ő áll az egész mögött:)valamiért még mindig tartanak tőle, mint a tűztől..gondolom megvan az oka.

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 08:23:35

A komcsiknak alapból semmi esélyük sem volt olyan degeneráltakkal mint Szarházy,Gyurcsótány vagy a Libás ..A folyamatos "nyugaton vonyítás" és az ország lejáratása csak bónusz

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.08.27. 08:34:23

@kiwirágós kivirradtig: Szóval abban egyetértünk, hogy a politikusok mindenhol korruptak. Szerintem annyi a különbség, hogy a gazdagabb országokban jut pénz a népnek is a szegényebb helyeken pedig nem. Azért akadnak ki sokan az afrikai diktátorok lopásán is, mert ott semmi sem marad a népnek, pedig valószínűleg egy amerikai vagy angol kormány többet lop.

Orbánéknál azért éreznek sokan erősödő korrupciót (a mézesbödöntől elrugdosott balliberális rablóbandán kívül), mert a gazdaság csökkent, kisebb a rendelkezésre álló pénzösszeg, viszont a lopás nagyságrendje nem csökkent. Van olyan tipp is, hogy az EU-s pályázatok azért késnek, mert nagy a dilemma a lopással elrakható pénz és a látványos fejlesztéssel megvehető szavazatok között, nem könnyű a kettőt összekötni...

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 08:43:59

@dr kíváncsivagyok: "demokratikus ellenzék"
höhöhöhöhöhö
ezen méh mindíg akkorákat tudok röhögni

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.08.27. 08:44:38

@Mikóka Málmán: Az első mondattal egyetértek. Viszont az ország lejáratása az EU-ban nem ballib találmány, a Fidesz már ellenzékben kifejlesztette.

koborvadász 2013.08.27. 08:47:09

@Online Távmunkás:
Tudod? Mindenhol lopnak. Csak van ahol, hagyják élni az embereket.
Fogyasztanak mert kapnak pénzt a munkájukért. Így többet lophatnak.
A kevésből sokat lopni feltűnőbb mint a sokból sokat lopni.

Itt az a szitu, várják, hogy felhízzon a disznó. csak egy a gond. Addig kukoricakását zabáltatnak a néppel.
Így a disznónak sosem fog jutni arra, hogy felhízzon.
A nép ezek folytán sosem fog enni a disznóból.

whale 2013.08.27. 08:51:03

@tiborc2008: Éppenséggel lenne, csak igény ninsc a vezetésre a félázsiai népségben, tudod?
Amint valaki két értelmes szót szól, minimum bénítóan buta csend a jutalma, de inkább a "takaroggy"...
Észak-balkáni, félázsiai csürhe vagyunk, pont olyan az elitünk, amilyet kiterelünk magunknak. Ennyire fussa...

koborvadász 2013.08.27. 09:20:50

@Mikóka Málmán: Miért komcsizol? Piktor és csapata a legvadabb diktatórikus komcsi párt ami valaha volt eme Hazában.

Az ország lejáratása??? TörpeCigányDilettánsFasz 8 évig feketítette az országot minden hol. Több tucatszor fejbe lőtték volna bármely demokráciában, hazaárulásért.

Fidesz faszok! Ti tényleg agy mosottak vagytok. Nem emlékeztek az első Orsós kormány ámokfutására, azt követő ellenzékbeli állandó gyűlöletkeltésére.
Minden pozitív irányú előterjesztés, javaslat megbéklyózására a fejlődés, előrelépés ellehetetlenítésére.

Most megmutatták! Jobban teljesítünk! Miben? A szarcsinálásban, haza vágták olyan szinten az országot, hogy az átkos 40 éve piskóta ahhoz képest.

Lehet itt összevissza hazudozni. A realitással és a valósággal köszönő viszonyban sincs a fidesz kommunikációja.

Nem vagyok se libsi se zsidó se kommunista se cigány. Magyar átlagember vagyok aki itt szeretne normális életet élni, dolgozni, hogy jobb legyen nekem, gyermekeimnek, mindenkinek.

Tele a faszom a sok agy mosott, érdekből hazugságokat szajkózó faszfejekkel.

Kurvára elég volt!

OrsósAdolfTörpeCigány csapatánál bármelyik szar párt a kisebbik rosszat jelenti.

De a legjobb az lenne, ha komoly retorzióval valami teljesen új szemlélettel egy új erő kerülne hatalomra, aki figyelembe veszi a népet is. Nem csak pofázik róla!

A fasz kivan a sok degenerált elfogult faszkalappal!

Don Quixote de la Ferko 2013.08.27. 09:22:54

Buta vagy. A baloldalnak nincs vége, csak a te egyszerű fejecskédben, és a reggeli eligazításban, mely szerint ezt kell mostantól terjesztened.

A baloldali ember nem olyan hülye, mint a kommunista fideSS hívei. Megsúgom neked, mert magadtól nem jössz rá, a baloldalnak nem érdeke a mostani választás megnyerése. orbánt jövőre a saját hívei fogják felkoncolni.
Nyugdíjpénz eltapsolva, MNB addigra kipakolva, nagy a kuss az MNB vagyonról, valószínűleg már megvan a helye. Bankok, Takarékok kicsinálva, multik kicsinálva, vállalkozók kicsinálva, a maradék EU lehívható támogatások el lesznek költve Választási Nemzeti Birkaetetésre.

orbán kap újabb négy évre egy üres, teljesen kifosztott országot, amiben a sajátjai fogják egymás torkát átharapni a még fellelhető konc megszerzéséért.

Hubert József 2013.08.27. 09:26:04

@Don Quixote de la Ferko: az x. oldalnak nem érdeke megnyerni a választást mindig elég népszerű elmélet volt az éppen aktuálisan vesztésre álló oldal körében. ld. fidesz 2005. természetesen érdeke megnyerni. mindegyik párt azért alakult, hogy a hatalmat megszerezze. ez az érvelés nagyjából olyan, mintha azt mondanád, hogy a péknek reggel nem érdeke eladni a kenyeret, a horgásznak nem érdemes bedobni a csalit...

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 09:28:28

A "demokratikus" ellenzék amúgy is eléggé röhejes olyan pártoknál, ahol csomókban vannak a paranoiás magyargyűlölő zsidók, kemény kommunisták.
Azt aláírom, hogy a jobboldalon is csomókban vannak teljesen hasonló, de ellenkező előjellel, csakhogy jobboldalon nem ezek a mérce, nem ezek mondják meg a politikában a "frankót" és legfőképpen nem demokratázzák magukat.

Nem véletlen, hogy nem Orbán nem bírta idegekkel az ellenzéket, hanem Gyurcsány, egy Fideszben még Orbán sem kapott volna arra támogatást, hogy a Városligetben ünnepelgető ellenzékét szétveresse azzal az ürüggyel, hogy a Dózsa Gy. úton valaki egy közlekedési táblát hajított a rendőr felé. Gyurcsánynál "természetesen" még a volt kommunistáknál magukat demokratábbnak tartó liberálisokkal sem volt "gond".

Ami a "demokratikus" szimpatizánsokat illeti, a jobboldalon egy ilyennél elég erős vihar lett volna, a ballibsik még tapsoltak is Gyurcsánynak.

barli 2013.08.27. 09:42:02

@Don Quixote de la Ferko:

"A baloldalnak nincs vége, csak a te egyszerű fejecskédben"

OK, nincs vége, csak belátható idön belül nem tud nyerni. Hol itt a különbség?

wanker cunt · http://freeliveteencams.com 2013.08.27. 09:47:35

@koborvadász: Gratulálok,iq 80 BALfasz.Ha szerinted most diktatúra van,akkor mi volt 02-10-ig?Ahol MINDENT tiltott Kurcsány és fos csürhéje,emberek tömegét lövette szét,verette félholtra.A negatív 9%gdp,államcsőd közeli helyzet is remek volt,vagy a félszuperbruttó,mikor a fizum 70%-át elvitte a komcsi fostenger,és cigányokat tömte vele segélyjel?Vagy a 13.-14. havi nyugdíj?A fidesz a kissebbik rossz.
Gondolom az nem számít lejáratásnak,ha telefosság a külföldi sajtót "tomboló rasszizmussal" "antiszemitizmussal",meg,hogy "a cigányokat szögesdrót kerítéssel bekerített telepen tartják".

Mindeközben,épp most van európa legnagyobb zsidó fesztiválja Budapesten,és 9%íal több izraeli túrista érkezik.Ekkora zsidógyőlölet van

Conchobar 2013.08.27. 10:34:42

@koborvadász: "OrsósAdolfTörpeCigány csapatánál bármelyik szar párt a kisebbik rosszat jelenti" - Nem. Ugyanazt jelenti. Tényleg nagyon vaknak kell lenni ahhoz, hogy ne lássuk meg azt (a mostani Bajnai-Mesterházy szerelmi dráma után), hogy Orbán társulata és a 'demokratikus ellenzék' egyaránt csak a saját pecsenyéjét forgatja és próbálja közelebb tolni a tűzhöz

IdomitottFoka 2013.08.27. 10:49:52

@Mikóka Málmán:
"A negatív 9%gdp"
Ez honnan vetted? Csak mert téves. A GDP nem csökkent, a GDP növekedés üteme csökken.

"államcsőd közeli helyzet is remek volt"
Na nem mintha az MSZP kormány gazdaságpolitikája jó lett volna, de az államcsődhelyzethez kellett egy globális pénzügyi válság is. Mellesleg 2011-ben is volt egy, pedig akkor már a legtöbb ország kifelé tartott a recesszióból.

@poszt: Ha az MSZP baloldalnak számít, akkor itt inkább virágzik a baloldal, mert a Fidesz nettó uolyan, leszámítva a kirakatkereszténykedést, vmint szélsőjobbra kikacsintgatást. Amúgy se nagyon világos, hogy amikor vki baloldaliságot emleget, akkor konkrétan mire gondol, a gazdaságpolitikára, a társadalompolitikára, vagy esetleg a szociopolitikára? Ami mindhárom tekintetben baloldali, az leginkább az LMP.

"Ekkora zsidógyőlölet van "
Tetszik vagy sem, de Moon van egy nem is kicsi réteg, ami antiszemita, a Jobbik pl. hiába is mosakodik. A Fidesz meg kikacsintgat rájuk, persze az simán voks vadászat.

"a 13.-14. havi nyugdíj"
A 13.-at az MSZP vezette be és ki, választási fogás volt. Képzeld Viktor újra bevezetné idén. A 14.-et meg csak Viktor ígérgette.

"A fidesz a kissebbik rossz."
Tévedés, ez ugyanakkora szar.

"Ahol MINDENT tiltott Kurcsány és fos csürhéje"
Mármint mit tiltott? Az utcán begőzölt vadbaromként garázdálkodást?
Ha most mennétek ki kukákat gyújtogatni, akkor ez a rendőrség is félholtra verne.

"ha telefosság a külföldi sajtót"
Nem kéne kettős mércével mérni. A Fidesz is, az MSZP is betartott egymásnak külföldre árulkodással, kb 0 hatékonysággal.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.08.27. 11:02:23

Úgy vélem, nem probléma, hogy a két baloldali nyírja egymást, nyilvánvaló, hogy mindkettő magának akarja a nagyobb szeletet. Csak ne előttünk tegyék. Tárgyalják le zárt ajtók mögött, az eredményt meg posztolják.
Bár, az is lehet, hogy az elmúlt évek "nemmondoksemmitjólátbaszlak" kommunikációja miatt vagyunk érzékenyebbek.

Másrészt a 2014-es választás az érdektelenségbe fog fulladni. Se ez nem nyer, se az.

Conchobar 2013.08.27. 11:05:37

@IdomitottFoka: "'Ekkora zsidógyőlölet van'
Tetszik vagy sem, de Moon van egy nem is kicsi réteg, ami antiszemita" - Eddig a kérdésig nem esett a komment írója az egyoldalúság hibájába, ám itt valahogy csak a csúnya antiszemitákat sikerült meglátni (meg a Fideszt), nem sikerült neki a kérdés minden aspektusát szemügyre venni

koborvadász 2013.08.27. 11:13:21

@Mikóka Málmán: Segg arc!!! IQ balfasz aki csinált téged!
Az egész birkanyájatoknak nincs akkora IQ-ja mint a farkamnak.

Ezek vagytok ti! Hazugsággal az igazsággal szemben. Ti semmiben nem vagytok hibásak te pöcs!

Mint olvashattad, nem vagyok balos! Ja! Azt a részt nem olvasta fel neked a program te vak!

Utálom piktort és csapatát azért amit csinált és csinál!
Ez a ti vak szemetekben egyből azt jelenti, hogy balos vagyok te vak birka!

Idiótabesütöttkretén.

2014 után piktorotok a saját kardjába fog dőlni!

IdomitottFoka 2013.08.27. 11:16:34

@Conchobar: Én most a Fidesztől kicsit jobban hányok, mint az ellenzéktől. Ez van. Amúgy nem tudom mit hiányolsz, azt hogy nem írom le, hogy van (inkább volt) olyan párt, ami a tagsága miatt preferálta a zsidó származásúakat? Vagy azt, hogy van egy olyan szélsőjobb mítosz, hogy Moon van egy nem kicsi réteg ami magyarellenes (ezt nettó hülyeség). Tetszik vagy sem, Izrael évtizedes előnyben vannak annak tekintetében, hogy kell saját magukat és a diaszpóráikat előnyös helyzetbe hozni és jó színben feltüntetni. És? Nem is erről van szó, egy komment félmondatára reagáltam.

koborvadász 2013.08.27. 11:39:03

@Conchobar: Ebben igazad van! Nem szimpatizálok egyikkel sem! Akárcsak a lakosság és a választópolgárok nagyobb része sem!

Amúgy pártfüggetlenül kéne elszámoltatni az összeset. Tetteik súlyát mérlegelve, halálra ítélni őket.

no_successful2 2013.08.27. 11:44:40

@Kara kán:

"Na, jól van. Stílusosan jó lenne, ha már a vége felé tartanának a tartalékaik, de szerintem annyit loptak ezek a gazfickók 1948-1990, 1994-1998 és 2002-2010 között, hogy Orbánéknak még min. 3 ciklust meg kell nyerniük, hogy valahol felzárkózzanak mögöttük."

Mintha csak magam mondtam volna.

Egyébként a posztíró sztem nem jobboldalról támad, inkább afféle keserű humor ez egy baloldali szájából.
Annyiban azonban egyetértek, a poszttal, hogy amit szatirikusan jegyez meg a balosokról, az komolyan is igaz. Ez a baloldal, ennyit tud. Hogy úgy mondjam elszaladt felette az idő, és ők nem tudtak válaszokat adni. Még az ún. "fiatalok"-al sem. Miért ? Mert az öregek sem tűntek el, csak háttérbe vonultak.
Az a fajta kormányzási stílus, amit 2002 és 2006 majd kisebb változtatásokkal 2010-g folytattak, A költségvetési adatok kozmetikázása pl. a multik messzemenő támogatása, felelőtlen gazdálkodás, a nemzeti érdekeket messze marginalizáló politika mellett természetesen a mutyizások sem maradtak el, (Lásd M6 alagutak) jó időre aláásták a tekintélyüket.

♔bаtyu♔ 2013.08.27. 12:05:52

A magyar baloldalnak lehet később elméleti esélye. Szociáldemokratává válik, nemzetibbé és nagyon, nagyon vigyáz arra, hogy liberálisoktól távol tartsa magát, akármennyire is kell a hatalom.

Persze ismétlem elméleti, a gyakorlatban a nemzetközi "demokraták (zsidók)" szerint liberálisok nélkül ezek csak ócska magyar kommunisták lennének, akik a "magyar" liberálisok hátára telepedve jöttek fel.

Dilemma.

unionista (törölt) 2013.08.27. 12:20:44

@dr kíváncsivagyok:
ősnemzetből világnemzet lettünk. szerintem az nem semmi.

DFK 2013.08.27. 12:27:21

@IdomitottFoka: nem, nemn a növekedés csökkent, hanem a GDP csökkent.

HavocS · http://www.obsidianshell.com 2013.08.29. 10:42:43

@"the dragon": persze, a parlament előtt elhiszem.
Két barátom két hetet volt kint, nem pont erről meséltek...

Melchi Zadok 2013.08.30. 12:46:55

@♔bаtyu♔: ekkora zagyvasagot azert ritkan lehet olvasni
süti beállítások módosítása