Borzasztó lehet Hoppál Péternek lenni!

Benkő Gyula 2013.08.18.

Mert vagy ostoba vagy pedig demagóg. Már egy ideje figyelem alakítását, de amit a héten művelt azt már nagyon nehéz karakterleütés nélkül kibírni… Egyszerűen már nem megy!

hoppi.jpgUgyanis Péterünk a napokban döbbent rá, hogy a Társaság a Szabadságjogokért, a Magyar Helsinki Bizottság, a Haza és Haladás Alapítvány, Eötvös Károly Intézet, Nők a nőkért Együtt az erőszak ellen, a Háttértársaság a melegekért, a Demokratikus Ifjúságért Alapítvány, a MONA Magyarország Női Alapítvány, a Krétakör Alapítvány és az Amnesty International Magyarország egy Soros Györgyhöz köthető szervezettől kap működési támogatást. Mint látjuk, köztük van Bajnai alapítványa is. És ha ma valaki ugyanonnan kap lovét, mint Bajnai, az egyenlő a legsötétebb és leggonoszabb magyarellenes erőkkel. - Arra nem is merek gondolni, hogy olimpikonjaink milyen összeesküvésben vehetnek most éppen részt (hiszen az olimpiai csapat hivatalos szponzora, a MOL mint tudjuk 10 millió forinttal támogatta a Haza és Haladás Alapítványt – és a szóvivő kikezdhetetlen logikája szerint egy közös támogató megbocsáthatatlan).

Hoppál borzalmasra sikeredett sajtótájékoztatóján egy jobboldalhoz köthető újság, leleplező cikkére hivatkozik. A cikk olvasását követően többek között a következőkre jutott: "ez a pénzügyi kör (mármint Soros) segítette kiképezni azokat a fiatalokat is, akik a Fidesz-székház elleni törvénytelen és erőszakos akciót hajtották végre, ők a Bajnai gárda tagjai". – Már itt felhúztam magam. Peti, ez úgy hülyeség ahogy van! Csak nem gondolod, hogy a CEU-n terrorista kiképző táborokat megszégyenítő módon, összeszedték a libsi fiókákat és keményen kiképezték őket a székházatok (és mint Kubatov leveléből tudjuk, akár magánlakások) elfoglalására, vagyis a helyszínen való ücsörgésre és az egyszerre kiabálásra? Ezek a fiatalok annyira távol állnak a Gordontól, a gárda kifejezéstől, mint Tőled.

De itt sajnos a logikai láncolat nem ért véget: a cikkben "újabb kijózanító tények" kerültek napvilágra arról, hogy Bajnai Gordon támogatói háttere milyen és kikből áll. Hogy a Gordonékat támogató amerikai spekuláns kör dollármilliókat áldozott arra, hogy a magukat emberjogi, antikorrupciós, vagy roma civilszervezetnek nevező "fizetett statiszták útján" - a hazai és a külföldi közvélemény előtt - minden fronton támadják a Fideszt, a magyar kormányt és Magyarországot is. Ezt követően kifejtette, hogy a már fent felsorolt szervezetek, mivel közös a kassza, Bajnai mögött kell, hogy álljanak, ezért is vannak dollármilliókért kitartva. Őőő. Miért is? Először is, kedves Péter, ugye nem azt gondolod, hogy Soros György úgy osztja a pénzt, hogy ül egy asztalnál és csomagolja a dollármilliókat, majd a pókerjátszma közben kiosztja a magyar szervezeteinek és használati útmutatót ad mellé? Bár tudom, hogy nektek szokatlan, de ezekért a pénzekért pályázni kell, Soros pedig - ha tetszik, ha nem - akkora ember, hogy nincs ideje a számtalan szervezetéhez befutó igények szemmel tartására. Ő eközben tök más helyen tök mással foglalkozik. Másodszor. Mindegyik szervezetnek más és más a profilja. A tanulmányaik bárki számára hasznosíthatóak. Azok egyfajta iránymutatást adnak. Elsősorban a mindenkori kormánynak. Peti, azt ugye tudod, hogy amikor Ti voltatok ellenzékben, nagyon sokszor használtátok fel az általad most lehazaárulózott szervezetek anyagait a „mocskos ármánykodó maffiabaloldal” ellen? Ezek akkor is a Soroshoz köthető köröktől kaptak támogatást. Akkor bezzeg nem zavart a spekuláns tanulmánya?:)

Mivel Soros Györgytől személyesen kapja a pénzt Bajnai (legalábbis a FIDESZ szóvivő nagyon úgy tűnt, hogy ebben hisz), Peti szerint - Selmeczi Gabriella logikáját is megszégyenítő módon - adódik a kérdés. "Mit kellene Bajnai Gordonnak végrehajtania, vajon mit és kiket áldozna fel újra a Gyurcsány-Bajnai szövetség azért, hogy a külföldi spekulánsok újra megkaphassák azt az extraprofitot Magyarországon, amit 2010 előtt" – Hoppá! Mindenki nagy meglepetésére máris elérkeztünk Gyurcsányhoz.

A kedvenc részem, azonban most jön: „(Bajnai) egyetlen tollvonással a magyar emberek jövőjét is odaadná, otthonaikat, földjüket, a maradék nemzeti vagyont is". - Ezt mikor mondta Bajnai? "Bajnaiék visszatérésével a Fidesz azt prognosztizálja, hogy nyilvánvalóan ugyanaz a szélsőséges és veszélyes gazdaságpolitika térne vissza Magyarországra, amely már egyszer tönkretette az országot, amellyel minden esetben a magyar családok húzták a rövidebbet. Ebből nem kérünk, ebből nem kérnek a magyar emberek". – Péter! A magyar emberek majd eldöntik, hogy kérnek-e belőle vagy nem. Ezt bízd rájuk! A magyar családok, a magyar emberek nevében kérlek, többet ne nyilatkozz –előzetes jóváhagyásunk nélkül.

Soros mocskos pénzéhez pedig még csak annyit, hogy kérdezd meg a főnöködet, ő milyen ösztöndíjjal volt kint külföldön még anno… Bár még akkor kicsi voltam – Te már felnőtt, Neked erre jobban kellene emlékezned – de azt jól tudom, hogy Orbán Viktor is felhasznált a tanulmányaira a spekuláns vagyonából. A nyakatekert logikád szerint akkor Orbán és Bajnai most együtt csapatja. Sok sik!

169 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szintiszta.blog.hu/api/trackback/id/tr615465657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

panic_button 2013.08.19. 10:52:37

Képezhettek volna jobban is a soros pénzén, ennél impotensebb és nyomorultabb ellenzéket régen láttam már.

Az igazi Trebics 2013.08.19. 10:52:53

A Fidesz-ben az előrejutás záloga a vastag arcbőr. Valamit valamiért, valakinek a piszkos munkát is el kell végeznie. Olyan nagy elődök útját járja mint Navracsics, Rogán vagy Szijártó.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2013.08.19. 10:54:27

Kivételes tehetségű ember(?). Ez ugyanis magától nem megy, ezt tanulni kell keményen, tükör előtt. Le kell gyűrni minden emberi, logikai, egyébként automatikusan életbe lépő mechanizmust. Meg kell válzoztatni az alapvető logikus gondolatmenetet úgy, hogy még álmából fölkeltve is ezt szajkózza. Kicsit olyan ez mint a szcientológia. Az elődein, egy idő után már lehetett röhögni, nem is kicsit, nem véletlenül vonták vissza őket. De ő más. Minden eddigit fölulmúl, az ember nem tud röhögni rajta és tartok tőle, hogy ez később sem változik. Vele kapcsolatban csak egyetlen érzése van az embernek, hogy kitépi a kezét és a hátába szúrja.

vénkujon 2013.08.19. 10:56:32

nem kéne genyázni ezzel a nemes arcélű, hazaszerető emberrel. nehogy azt higgyétek, hogy magányosan harcol a fertelmes komcsilények ellen. fideszhazafi stáb állítja össze a mondandóját, elkerülendő a sok kis buktatót, ami egyébként a magányos munkával járna. ő pedig csak felolvassa a nemzeti boszorkánykonyhában elkészített sikerreceptet.

déjá vu39 2013.08.19. 11:02:43

Van ebben egy pozitív üzenet is: hogy Bajnait ellenfélnek tartják.

Mensikov 2013.08.19. 11:03:20

OV-t a Soros ösztöndíj valszeg a nem demokratikus Kádár rendszer lebontásával segítette, bár tudomásom szerint a gyors politikai változással hamarabb hazatért.
A rendszer most szabad és demokratikus, nem is értem minek a libásnak a támogatás...
Ja csak annyi még, hogy a szerző esetleg írnatna egy hasonlót Török Zsoltról is.
Akkor már inkább Hoppál...

Frőczy Sanyi 2013.08.19. 11:05:56

Nem beszélve arról, hogy Soros ösztöndíjából tanulhatott külföldön Viktátorunk is. Igaza van ennek a mitugrásznak: igazi nemzetpusztító minidúcsét szabadított Soros a nyakunkba, aki egyetlen tollvonással a magyar emberek jövőjét is odaadná, otthonaikat, földjüket, a maradék nemzeti vagyont is saját sleppjének.

Pan Modry 2013.08.19. 11:15:29

A fidesz csak a sajat sleppje vagyonat felti, szarik a magyarokra

smartdrive 2013.08.19. 11:24:46

ezzel a fejjel és ezzel a névvel eleve borzalmas lehet élni

egyjózsi 2013.08.19. 11:26:25

@Mensikov: ...teljesen igazad van! Neked jó ez az arc, neked jó ez a vezír, neked jó ez a kormányzás. Bevallhatom: nekem is jó ez az arc! Ugyanis kifejezi, kimondja mindazt, ami a Fidesz-hívőknek kell. Mantra, logika nélkül... És még tudod miért jók a szóvivőitek? Mert a táborotok értelmesebbjei előbb-utóbb rájönnek, hogy ez már ciki, vállalhatatlan. A Török Zsolt sem jobb, én speciel őt is eldugnám, de ez legyen a szocik gondja. Egyébként, sajnos Ő is súrolja az előbbiekben elemzett színvonalat. S a tábor sem sokkal nagyszerűbb... Ott sem...

decision_cube 2013.08.19. 11:26:26

Szerintem Soros hülye, hogy egy ilyen országba egyetlen fillért is ad. Teljesen felesleges. Persze ő tudja, pénze van elég, de sokkal többet érne, ha inkább odaadná ezt a pénzt éhezőknek, vagy ivóvízre a világ más részein. Hoppál Péter meg csak egy átlagos magyar, 10-ből 8 ember szerintem ugyanilyen idióta...

xvxvxv 2013.08.19. 11:34:42

alja, proli népség... az anyjukat is szó nélkül hátbaszúrnák a hatalomért, persze csak szigorúan a mise után, mint a Keresztapában!

ugye, annyi van, hogy ez a szotyizós majom se fogja már sokáig húzni politikailag. akkor meg két másodperc alatt fog ez az egész fideszes bolsevik bűnszervezet darabjaira pattogzani. ha szerencsénk van, az őskommunisták is kihallnak négy év múlvára.

talán 2018 után.

addig meg, viseljük el ezeket a lábszagú tahókat, a teljesen amorális negyvenes, karrierista kuminferiket, a másfél milliót kereső, egész életében közalkalmazott bábinékat, hadd lopjanak, köpjünk ki egyet, mást nem tehetünk.

csak egy néző 2013.08.19. 11:36:57

A fityeszben valamilyen vetésforgó alapján, előre eltervezik, hogy ki lesz épp az idióta, debil szóvivő, addig, amig az emberek már a nevük hallatán is vagy hányingert vagy röhögőgörcsöt kapnak, akkor jön egy következő. Egy a lényeg a mikrofonengedélyüknek, hogy szemrebbenés nélkül tudjanak, minél nagyobb baromságot mondani, hazudni, sulykolni papagáj módjára, bárhol és bármikor.
Szíjgyártó, Selmgeci, Zsigó, Kocsis Máté pubi, Hoppácska vigyáztam és fogadok, hogy lesz még egy két ilyen idióta, miután summa cum-laude elvégzik Finkelstein és Birnbaum urak gyűlöletkeltő szóvivői tanfolyamát.

a 17 éves Parker Schnabel 2013.08.19. 11:40:03

A fidesz székháznál a börtönválogatott Kubatov gárdára nincs panasza.

Érdekes.

Pedig jobban kiképezték őket, mint a bajnai gárdista lányt, akit elhurcoltak.
Ugye.

Mert a lány nem tudta lekaratéjozni a szabadult gyilkosok hordáját, akik a fidesz székházat védték.
Ugye.

Őket hol képezték és kinek a pénzén ?

hexensussz 2013.08.19. 11:41:43

Hoppá(l)!
Ez lentebb van az aljánál is. Te jószagú Marinéni!

J.László 2013.08.19. 11:53:07

A Színtiszta blogot is az MSZP pénzeli?

shushu2 2013.08.19. 11:54:03

Kevesebbért is küldtünk már hadüzenetet az USA-nak :P

dr yetee 69 2013.08.19. 12:00:55

@J.László: Ritka értelmes komment,lassan fidesz szóvivővé növöd ki magad!

Rátóti Mutyikos 2013.08.19. 12:03:25

"Mert vagy ostoba vagy pedig demagóg. "

szerintem nem a demagog a megfelelo kifejezes erre, hanem az ALJAS.
sot ez lenne az igazi: Mert ostoba vagy/és aljas.

Rátóti Mutyikos 2013.08.19. 12:04:50

@J.László:

"A Színtiszta blogot is az MSZP pénzeli? "

nem. szerintem a kozgep vagy a szazadveg. esteleg a meszaros es meszaros Kft.

Rátóti Mutyikos 2013.08.19. 12:07:09

@xvxvxv: "talán 2018 után."

ezzel a gazdasagpolitikaval 2015-ig sem huzzak ki.
az allamcsod elsopri ezt a tolvajbandat.

giga66 2013.08.19. 12:09:10

Hoppá Péter, ez a neve
Szegény gyerek ezzel a fizimiskával, nevetséges.

lyken 2013.08.19. 12:12:58

"Borzasztó lehet Hoppál Péternek lenni!"

Már miért lenne? Az emberek feletenek. 4-8 év alatt hülyére keresni magát, hogy ne legyen gondja a maradék 200 évben, aztán hanyat dőlni nem olyan borzasztó dolog. Okosan csinálja, okosban a fiukkal.

lyken 2013.08.19. 12:13:38

@lyken: "Az emberek feletenek= Az emberek hamar felejtenek.

global001 2013.08.19. 12:16:25

Nagyon kíváncsi lennék, hogy az ilyen hoppál, zsigó-féle elmebeteg retardált állatokat hol tenyésztik ????

Ezek tényleg ennyire hülyék vagy a szavazókat nézik annak ???

És az ilyen faszparasztokat tartjuk mi adófizetők fejenként havonta 1-1,5 millióért + "kőccségtérítés" + lakhatási támogatás + Audi ...

A "hanyatló nyugaton" az ilyen lenéző, lekezelő, hülyének néző "politikusokat" simán kibasszák a kormányból ..

Nálunk meg az alcsúti keresztapa ezeket lépteti előre!

És mi akarunk nyugati életszínvonalat ????

MuHaHaHaHaHa

global001 2013.08.19. 12:21:16

@J.László:

Most legalább bizonyítottad, hogy a viktorfukoknak az ilyen primitív, lekezelő stílusú komunikáció kell !!

viktor zseniálisan ráérzett arra, hogy a szavazóinak az értelmi szintje nagyjából egy marék lepkéjével egyenlő !

Ha értelmesebbnek nézni a híveket, akkor nem egy ilyen barmot állítana ki, a legröhejesebb szöveggel hazudozni ...

Ez a hoppál "kommunikáció" a Ti szintetek fideszbirkák, ennek kell hangosan tapsikolni ...

Kis ember 2013.08.19. 12:22:06

@J.László:
"A Színtiszta blogot is az MSZP pénzeli?"
Sőt a kommentelőket is. Meg az imprilisták. Meg a viághatalom, amely összefogott a turul népe ellen.
Nem lehet, hogy Hoppál egyszerűen idióta/gerinctelen vagy mindkettő?

J.László 2013.08.19. 12:22:56

@global001:
Hoppál a táskáját vihetni Vadainak. Maradjunk ennyiben.

Pop40 2013.08.19. 12:24:00

@J.László:

Az egész világot, ami röhög rajtatok, az mszp pénzeli, drága elvtárs. Német köztévétől IMF-en és EU-n át egészen a kínaiakig. Nem tudtad?
Csak a baltás gyilkost nem, ő fideszes találmány.

@ poszt

Hoppált pont erre tartják, ami lejön a tevékenységéből: Hogy a gyengeelméjű narancsbolsi keménymagnak elmondja időről időre a varázsszavakat, amitől azok elmennek s(z)avazni jövőre. Gyurcsány, Bajnai, ájemef, Soros, emútnyócév, nemleszünkgyarmat. Kb mint a drogosoknak a díler, folyamatosan adni kell a cuccot, nehogy a szerencsétlenje lejöjjön a szerről, mert akkor a dílernek meg a maffiájának annyi, elkódorog a birka, nem lesz kit fejni.
Ennek a funkciónak H elvtárs tökéletesen eleget tesz.

MACISAJT 2013.08.19. 12:24:26

"Benkő Gyula 4 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.06.05. óta tag."

Az ilyen közismert szerző (by te way: who the fuck is Benő Gyula?)és hörgeménye természetesen az "ünnepi" Index címoldalán köt ki (naná).

Miért is?
Mert lebuktak a soros pénzével?Ettől van egy a nagy gágogás a libaúsztatóban?

J.László 2013.08.19. 12:24:48

Nem gondoltam volna, hogy egy egyszerű tényközlés ("A Színtiszta blogot is az MSZP pénzeli?") ennyi választ fog generálni.

lavór 2013.08.19. 12:30:47

Már azt várom, mikor lesz ellenségük a saját tükörképük.

Kis ember 2013.08.19. 12:31:21

@J.László:
Ostobaságodra mi sem jellemzőbb, hogy egy kérdést (tudod, a mondat aminek a végére kérdőjelet tettél) nem tudsz mondattanilag meghatározni. A tényközlés ui. kijelentő (esetenként felkiáltő) mondat.
Aljasságodra pedig mi sem nagyobb bizonyíték, hogy feltételezésed -mely lehet igaz és lehet nem - tényközlésnek veszed.

Pop40 2013.08.19. 12:33:11

@MACISAJT:

A munkaszüneti napokon történő pluszmunkáért felárat ad a minisztérium, kedves elvtárs?

Igen, lebuktak a Soros pénzével, hogy szegény egy félkegyelmű Graz-szökevényt támogatott belőle anno. Lett is belőle nagy gágogás a minisztériumban. :)

Remete 2013.08.19. 12:34:20

Észérvekkel felesleges értékelni a FIDESZ szóvivők által összehordott baromságokat. Azon egy ideig megdöbbentem: hogyan tudnak tanult emberek ennyi marhaságot összehordani. Azután rájöttem, hogy a zseb nagyobb úr, mint az ész. Azért tehetik meg ezt a folyamatos agymosást, mert az újságírók nem röhögik ki őket és nem állnak fel a sajtótájékoztató közepén. Az ilyen "tájékoztatók" közvetítésére, de akár cáfolatára, felesleges egyetlen karaktert is pazarolni.

J.László 2013.08.19. 12:36:32

@Kis ember:
"Szónoki kérdésről" bizonyára még életedben nem hallottál. Nem baj, hiszen a te bajod.

talpi 2013.08.19. 12:36:53

hallom és olvasom minden fidesz-hez köthető forrásból, hogy "extraprofit"

ha lenne olyan kedves valaki elmagyarázná, hogy a profit mitől extra?
mi a meghatározása?
mennyitől extra?
vagy attól függ, hogy kié?

nem értem

Pop40 2013.08.19. 12:37:03

@Kis ember:

Ebbe kár belekötni, ez a fideszes érvtechnika.
A vezértől tanulták, aki megmondta, hogy ő soha nem hazudik. És ha ezt mondta, akkor az biztos úgy van, hisz a vezér soha nem hazudik, mint tudjuk, hisz ő mondta. ;)

Addig örülj amúgy, amíg a saját véleményére hivatkozik vissza, mint tény, és nem az mno-n olvasott "fantasztikusan hiteles" szövegekkel jön. :DDD

Sexual Harassment Panda 2013.08.19. 12:37:22

@Rátóti Mutyikos: Aztan tessek mondani, mikor jon az allalcsod?
Merhogy 2eve halljuk hogy 3honapon belul vegunk imf nelkul.
Vagy ok hazudnak, vagy a naptaram rossz .

talpi 2013.08.19. 12:38:45

@Pop40: mint jamaikában, mikor elfogy a drog és az embereknek feltűnik a szar zene

komplikato 2013.08.19. 12:38:47

@déjá vu39: Én azt nem értem, hogy ha a Bajnaiéknak van kemény 6% támogatottságuk és ezért még az MSZP is leköpheti és megtaposhatja őket, hogy "úgy se nyertek, bebebe", akkor a Fidesz miért őt tartja ostrom alatt? Valami titkos szövetségre léptek az MSZP-vel, hogy a következő 20 évben is ez a két párt legyen a legnagyobb. vagy WTF? Mert különben semmi értelme sincsen.

Kis ember 2013.08.19. 12:38:59

@J.László:
A "szónoki kérdés" - mint azt neve is tartalmazza - kérdés. Nem kijelentés, közlés.
Nem baj, égesd még magad...

komplikato 2013.08.19. 12:41:07

@Kis ember: Na igen a komcsi-imperialista összeesküvés ... :D
Marx meg ventilátort játszik a sírjában.

J.László 2013.08.19. 12:41:13

@Kis ember:
A "szónoki kérdés" valójában csak retorikailag kérdés, valójában kijelentés. Magában foglalja a választ. Szakíts félbe nyugodtan, ha rosszul mondok valamit.

glc 2013.08.19. 12:41:13

A pénz és a hataloméhség nagy úr, sem a szóvivőgárda sem a fidesz meghatározó emberei nem olyan hülyék, hogy ezt a maszlagot vagy annak csak egy kis részét is igaznak tartsák.
Pontosan tudják hogy ez hazug propaganda, de sem becsületük sem gerincük sem lelkiismeretük, ezért tudják arcpirulás nélkül cinikusan ismételgetni.
Viszont azok szánnivalóak akik szó nélkül benyelik (kivétel azok, akiknek egyszerűen nem áll más forrás a rendelkezésükre mint a fidesz saját propagandamédiája)
Azok meg végképp idióták, akik tudják, hogy hazugság de konkrét haszon nélkül is terjesztik. Ha fizetésért teszik, akkor ha gerinctelenek is, de legalább "élelmesek".

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.19. 12:42:28

A magyar nép nagyon jól csinál mindent. A fizikai munkások keményen dolgoznak, az értelmiség pedig nagyon okos és ügyes, ők is nagyon jól csinálnak mindent. A gyerekek nagyon jól tanulnak, és a tanárok nagyon jól tanítják őket. A fiatalokat kiváló oktatásban részesítik a főiskolákon, egyetemeken. Az orvosok sokat és nagyon jól dolgoznak. A mérnökeink nagyon jó programokat, gépeket, épületeket stb-ket terveznek és csinálnak. A többi értelmiség és fizikai munkás is jól dolgozik, most nem akarom mindet felsorolni. Az egyetlen probléma: a politikusaink. Mindenki más mindent jól csinál, és minden más nagyon jó Magyarországon. Sajnos esélyünk sincs a politikusaink ellen. Mindent elrontanak, pedig mi mindent jól csinálunk. Nincs megoldás sajnos...

glc 2013.08.19. 12:43:29

@Remete: IGAZ! Nyilvánosan ki kellene röhögni őket, de sajnos a hatalomkoncentrációjuk lassan olyan méreteket ölt, hogy egzisztenciális félelmet gerjeszt sokakban.

Pop40 2013.08.19. 12:44:04

@talpi:

Az "extra"profit nem a nagysága által determinált kategória: attól extra egy profit, hogy nem a csókosaikhoz folyik be, s nem attól, hogy összegszerűen nagy.

Olyan ez, mint a korrupció: A Nokiás doboz pár millióval soha nem látott korrupció, (az állítás második fele mondjuk igaz), de Simicska-Nyergesék lenyúlt milliárdjai az nem korrupció, hanem sima üzletmenet.

Hogy sok ezernyi nokiás doboz kitelne belőle, az nem szempont.

global001 2013.08.19. 12:44:22

@J.László: Szánalmas mikor már a fideszhíveknek a DK-sok meg az mszp-sek a mércéjük ...

Kb. annyira nevetséges, mint mikor a fidesz korrupcióját az mszpre való mutogatással, meg "zemút8évvel" akarják bagatelizálni ... :))

Én azt hittem a fideszfunok a "Változásra" szavaztak és nem a szoci szintű kommunikációra ...

Bár a fideszben a társadalom söpredékét sikerült összeszedni

Jhonnyq 2013.08.19. 12:49:21

@J.László: Tènyleg jobb ha befogod... Komoly hülye vagy àm de ezt màr koràbban is bizonyítottad....

Pop40 2013.08.19. 12:55:38

@global001:

A változásra szavaztak, de nem a lenyúlás tényével volt bajuk, csak az irányával.:)

Kis ember 2013.08.19. 13:03:09

@J.László: Természetesen nincs igazad, de ez most mellékes. Ügyesen próbálod elterelni a szót a második pontról:
Feltételezésedre van valami bizonyíték? Ha van, akkor (az általad kedvelt) retorika része, hogy
1. Állítunk
2. Bizonyítunk
Így nyerjük meg a hallgatóságot igazunknak.
Eddig te
- kérdeztél
- vádoltál (bizonyték nélkül)
majd kijelentetted, hogy tényt közölsz.
Ez így nem helyes.
Nem mondom, hogy nincs igazad, hanem azt, hogy eddig még nem szolgáltattál bizonyítékot igazad mellett.
Erkölcstelenséged pedig abból adódik, hogy véleményt tényként akarsz eladni.

Mensikov 2013.08.19. 13:11:54

@egyjózsi:
Jocika ! Abba kéne hagyni ezt a vezírezést még azt hogy az, aki a Fideszre szavaz komplett hülye. Ez ugyanis nem érv.
Ja, hogy te nem érted a logikát, nem baj. Van még mit tanulni. Én azt látom hogy a Maszop bedob valami ökörséget a Fidesz szóvivő meg nem hagyja, persze bizonyos állandó jelzőket mindegyik fél használ...
a cél minél több szavazót megnyerni egyik és másik oldalon. Gondolom ezzel te is egyetértesz. De éhségmenetezés oszt onnan meg a wellneszbe hát...és mennyit lehetne még sorolni...
Azt látom a Fidesz egyelőre jobb...

A nagyfőnök a központból (törölt) 2013.08.19. 13:13:59

Világos: aki nem a liberók szájíze szerint nyilvánít véleményt, az már csak ostoba vagy demagóg lehet.

Sajátos logika... :D

Ami durva az az, hogy tucatszám vannak olyan blogbejegyzések, amik mondanivalójuk mindössze annyi, hogy XY ezt és ezt monda. Milyen ostoba és faragatlan bunkó. No meg egyáltalán hogyan jön ahhoz, hogy ilyet mondjon, amikor azt kellene mondania, hogy... és nem erről az ügyről, hanem arról az ügyről kellene nyilatkoznia, hogy... és azt, hogy.. Kis véleményterroristák, akik azért harcolnak a saját sajtó- és szólásszabadságukért :)

Mensikov 2013.08.19. 13:14:10

@global001: Bár a fideszben a társadalom söpredékét sikerült összeszedni

Tán csak nem panelprolizol ?

becike4 2013.08.19. 13:19:25

van harmadik opció.Ostoba és demagóg.Mint az összes politikus.

HgGina 2013.08.19. 13:20:00

@Az igazi Trebics: a baloldalon pedig a hosszú nyelv és az enyves kéz.

Kis ember 2013.08.19. 13:24:45

@A nagyfőnök a központból:
Figyi, az ostobaság és a demagógia nem ettől függ. Hanem attól, hogy valaki megfelel-e a klasszikus érvelési szabályokanak, vagy nem.
Ezer éven át bebizonyosodott, hogy vannak bizonyos szabályok, amiket ha nem tartasz be, mit sem ér, amit mondasz, mert
- nem logikus
- teljességgel megkérdőjelezhető az igazságtartalma
- hiányos bizonyítékai miatt nem meggyőződést, hanem bizonytalanságot keltenek az elfogulatlan hallgatóban.
A cikk erre mutat rá.
Ajánlom figyelmedbe Arisztotelész "Rétorika" c. művét. Ha olvastad volna, akkor pl. nem indítanál kapásból azzal, hogy le"liberózod" azt, aki nem ért egyet - a már említett okokból - Hoppállal és felfedezi mondataiban a formális logika legalapvetőbb hiányát.
Ezzel ui. elveszíted a "captatio benevolentiae" lehetőségét, tehát a föggetlen embereket nem fogod tudni megnyerni magadnak.
De ha csak ki akartad mondani, ai a bögyödet nyomja, akkor egészségedre. :)

Pop40 2013.08.19. 13:31:17

@Mensikov:

"Abba kéne hagyni ezt a vezírezést még azt hogy az, aki a Fideszre szavaz komplett hülye. "

Felétek hogy nevezik azt a jelenséget, mikor van egy csoport, aki egy adott egyén bármely szavát és cselekedetét kritika nélkül éljenzi, vakon követi az egyént, mint birkák a kolompot, és simán tapsol neki akkor is, ha szerdán már homlokegyenest az ellenkezőjét hazudja, mint hétfőn?
Valóban abba kéne már hagynotok ezt a vezírezést, és akkor talán nem néznének teljes joggal komplett hülyének.

"De éhségmenetezés oszt onnan meg a wellneszbe hát...és mennyit lehetne még sorolni..."

Wellness eszerint csak birkamenet után dukál?:D

"Azt látom a Fidesz egyelőre jobb..."

Miben? Bárki másnál jobban tudnak lopni és hazudozni?

Pop40 2013.08.19. 13:32:43

@HgGina:

Ne baloldalizd le a fideszt, még megsértődik Kubatov, és nem számfejt a hó végén.

xvxvxv 2013.08.19. 13:47:43

@A nagyfőnök a központból: mintha nem ironizálnál... te tényleg ennyire buta vagy?

Muzsikok közt 2013.08.19. 13:49:33

'Társaság a Szabadságjogokért, a Magyar Helsinki Bizottság, a Haza és Haladás Alapítvány, Eötvös Károly Intézet, Nők a nőkért Együtt az erőszak ellen, a Háttértársaság a melegekért, a Demokratikus Ifjúságért Alapítvány, a MONA Magyarország Női Alapítvány, a Krétakör Alapítvány és az Amnesty International Magyarország egy Soros Györgyhöz köthető szervezettől kap működési támogatást. Mint látjuk, köztük van Bajnai alapítványa is. És ha ma valaki ugyanonnan kap lovét, mint Bajnai, az egyenlő a legsötétebb és leggonoszabb magyarellenes erőkkel.'

- Ez elég evidens. Minek erről posztot írni?

ob.szerver 2013.08.19. 13:50:52

@Rátóti Mutyikos:

"Mert ostoba vagy/és aljas"

Pontosan. Minden fideszes definiálható az emberi aljasság és ostobaság adott kombinációjával. Kivétel nincs. Az arányok a hierarchiában felfelé haladva tolódnak el az utóbbiról az előbbi irányába.

Muzsikok közt 2013.08.19. 13:51:21

'ugye nem azt gondolod, hogy Soros György úgy osztja a pénzt, hogy ül egy asztalnál és csomagolja a dollármilliókat, majd a pókerjátszma közben kiosztja a magyar szervezeteinek és használati útmutatót ad mellé?'

- De, gondolom.

Muzsikok közt 2013.08.19. 13:52:42

'Peti, azt ugye tudod, hogy amikor Ti voltatok ellenzékben, nagyon sokszor használtátok fel az általad most lehazaárulózott szervezetek anyagait a „mocskos ármánykodó maffiabaloldal” ellen? Ezek akkor is a Soroshoz köthető köröktől kaptak támogatást.'

- Ne fukarkodj a példákkal...:)

Muzsikok közt 2013.08.19. 13:54:59

'Péter! A magyar emberek majd eldöntik, hogy kérnek-e belőle vagy nem.'

- Bajnaival kapcsolatban ezt tedd múlt időbe. Ezt már a maszop is belátta, pedig nem sok mindent fogott fel az a tásaság sm.

komplikato 2013.08.19. 13:58:29

@Pop40: Komcsizni szabad őket? Ha már anti-kapitalista, tőke ellenes és államosítgatnak? :D

komplikato 2013.08.19. 14:03:04

@Zuckerbrot: Miért lenne evidens? Megint az az elmebeteg elképzelést erősítjük, hogy a Soros egyáltalán halott ezekről a támogatott szervezetekről valaha, közben valahol fizetnek valakit azért, hogy kitalálja ki kap lóvét az alapítványtól. Ha anno nincs a Soros alapítványa akkor idehaza az Internet kiépítése alsó hangon 5 évvel később kezdődik vagy soha napján. Vagy nem kapott volna angliai ösztöndíjat Orbán Viktor.
A H&H támogatását meg nagyon ki kellett nyomozni, mivel ők maguk hozták nyilvánosságra, pedig sokkal viccesebb lenne tudni kik tolják a lóvét a Fideszbe, a Jobbikba vagy éppen az MSZP-be.

emtévé 2013.08.19. 14:04:59

@Zuckerbrot: Te a FIDESZ egyik szóvívője vagy? Mert olyan jól nyomod!

global001 2013.08.19. 14:06:27

@Mensikov: " Abba kéne hagyni ezt a vezírezést még azt hogy az, aki a Fideszre szavaz komplett hülye. "

viktor király is így gondolja !

Különben miért ilyen hoppál- zsigó- selmeczi-féle kretén állatokat állít ki a legröhejesebb dumával "kommunikálni" ???

Ezt az agymosást, amit rajtatok művelnek még a szchientológusok is megirigyelhetnék!
Itt lenne már nagyon az ideje szervezniük egy tanulmányi kirándulást a Lendvai utcába ... :))

Az igazi fideszbirka még azt is lelkes tapsviharral fogadná, ha viktor személyesen lőné tarkón az anyját, mert az ország érdeke azt kívánja ... :))

És igen! Mára csak a legsötétebb legidiótábbaknak nem tűnt fel, hogy viktorka a lompost a szájukba tolta !

Aerion 2013.08.19. 14:11:03

Nem lehet borzasztóbb Hoppál Péternek lenni, mint Benkő Gyulának, de ha mégis, az nem Benkő érdeme.

global001 2013.08.19. 14:11:11

@Pop40: Pedig, hogy tépték a pofájukat a Nokiás- meg a whiskeys-dobozok miatt !!

Vajon hány raklap Nokiás-doboznyi közpénzt loptak el a Közgépen keresztül ezek a "nemzeti, keresztény, mélymagyar" hazaárulók ???

És még az önkormányzatokról - amik megint 95%-ban fideszesek - még nem is beszéltünk ...

Ennyire pofátlanul és gátlástalanul még a szocik se loptak szerintem

Muzsikok közt 2013.08.19. 14:11:26

@komplikato: Ezek a szervezetek egy percig sem tagadták hogy Soros pénzeli őket, és most nem a legújabb félmilliárdról beszélünk...

index.hu/belfold/2013/08/14/soros_gyorgy_tartja_ki_a_civil_ellenzeket/

'Ha anno nincs a Soros alapítványa akkor idehaza az Internet kiépítése alsó hangon 5 évvel később kezdődik vagy soha napján.'

- Forrás?
- Én meg azt hittem az Internet kiépítése üzlet, nem jótékonykodás

- orbán csakugyan kapott ösztöndíjat, most biztosan csalódott Gyuri bácsi, de csalódott ő már máskor is...

'sokkal viccesebb lenne tudni kik tolják a lóvét a Fideszbe, a Jobbikba vagy éppen az MSZP-be. '

- nosza, miért nem nyomozod ki?

global001 2013.08.19. 14:12:13

Kiskorában ez a hoppál se az anyjától szopott, az már egyszer biztos ... :))

Pop40 2013.08.19. 14:16:13

@komplikato:

Természetesen szabad. :)

Neki se azt írtam, hogy azért ne baloldalizza a fideszt, mert nem mond vele igazat, hanem azt, hogy meg ne sértődjenek rá ezért. :))

Ki ne felejtsd, hogy 5-10-akárhány éves tervekkel "kormányoznak", minden rosszért a gonosz csúnya Nyugat a hibás (ami természetesen a mi virágzó gazdaságunkkal ellentétben folyamatosan hanyatlik :DD) ellenben magától értetődően mindent, ami jó, maga Orbán főtitkár elvtárs megszentelt keze hozott tető alá.
Ja, és É-koreai mintára időnként indítanak egy-egy birkamenetet, hogy megmutassák a kormány melletti "hatalmas kiállást." :)
Tényleg eléggé hajaz a komcsikra, Vitya biztos veri a fejét a falba, hogy lekéste azokat a dicsőséges időket... :DD

Kis ember 2013.08.19. 14:17:43

@Zuckerbrot:
Ifjúkommunista lehetsz még, ezért nem emlékezhetsz a c3.hu-ra vagy a freemail.hu-ra. :)

komplikato 2013.08.19. 14:18:29

@Zuckerbrot: "- Forrás?
- Én meg azt hittem az Internet kiépítése üzlet, nem jótékonykodás"
Ehhez, forrás? Ez a témában alap. :D
Annak idején a C3 biztosított INGYENES terminálokat az ország több pontján, a budapesti a várban volt. Ugyan csak ők indították el a FREEMAIL nevezetű tök ismeretlen ingyenes mail szolgáltatót is. Mindezeket azért, mert szerintük az internet és informatika a jövő és szüksége lesz a következő generációknak ilyen ismeretekre és tudásra, másrészt szerettek volna IGÉNYT teremteni a lakosságnak az Internetre, akik azt sem tudták mi az.
(Leszámítva jó pár BME-s már akkor kocka emberkét, akik mindenkinek sztoriztak róla mekkora találmány az IRC.)
Ez ma már történelem.

"Miért nem nyomozod ki?"
Nem az én melóm, annyira nem érdekel. A Jobbikosok meg annyira nem szeretnek beszélni Moszkváról. ;)

A nagyfőnök a központból (törölt) 2013.08.19. 14:19:18

@Kis ember: "Hanem attól, hogy valaki megfelel-e a klasszikus érvelési szabályokanak, vagy nem.
Ezer éven át bebizonyosodott, hogy vannak bizonyos szabályok, amiket ha nem tartasz be, mit sem ér, amit mondasz, mert
- nem logikus
- teljességgel megkérdőjelezhető az igazságtartalma
- hiányos bizonyítékai miatt nem meggyőződést, hanem bizonytalanságot keltenek az elfogulatlan hallgatóban.
A cikk erre mutat rá."

Pontosan, hogy erre nem mutatnak rá. A cikk (inkább poszt) egyszerűen gúnyolódik Hoppál szavain, az igazság gondosan összeválogatott kis szeleteivel és próbálja (nem túl sok sikerrel) bagatelizálni és komolytalannak beállítani a neki nem tetsző véleményt: csak egy buta összeesküvést. De perdöntő bizonyítékot nem hoz elő semmire, csupa megnyilatkozást olvashatunk csupán. Nem új keletű módszer ez, több száz éves hagyományai vannak...

Az, hogy valaki balról kap érveléstechnikai kioktatásokat annak van egy különös bája :) Az ember ugyanis szívesen tanul bárkitől, ha az illető hiteles. De ha nem!? A balos vitakultúra az elmúlt 3-4-5 évben kimerült annyiban, hogy a szemét jobboldal az tönkreteszi az országot, a baloldal meg nem tökéletes, de hát a Zorbán az meg a szőlőbányák meg a Simicska az még ötszörannyira. Logika nincsen, az adatokkal soha alá nem támasztott megnyilatkozások újbóli és egyre agresszívabban történő ismételgetése van, amiket ha valaki nem hisz el, akkor az vagy ostoba, vagy droid. Esetleg mindkettő.

Olyan, hogy a képviselt vélemény konzisztens? Ugyan már... Ma ezt, holnap azt, holnapután majd valami harmadikat. Ma nem menő utcán politizálni, holnap már alapvető jog, amit ha korlátoznak, akkor az... Tegnap még szégyenpad volt a túlzott deficit eljárás, ma már a kormány hülye nagyzolása a kikerülés, semmi baj nem volt azzal, hogy ott vagyunk. Tegnap követeltük, hogy tiltsák be a nem tetsző véleményt, holnap már azért tüntetünk majd, mert nem jelenhet meg minden, veszélyben a sajtószabadság. Egy volt miniszterelnök ügyeivel kapcsolatban a bírósági ítélet hiányára hivatkozunk, de az általunk maffiózónak kikiáltott, de hasonlóan soha el nem ítélt embereket azért pocskondiázzuk. Egy 50%+ -os kormánynál simán hivatkozunk rá, hogy ezt akarták az emberek, de egy 2/3+ -osnál elkezdünk matekozni, kiderül, hogy az egyéniek nem is számítanak, így már csak 52%, és ha ezt kiterjesztjük a teljes lakósságra, akkor...

Az érvelés hiányát meg sem merem említeni. Ha a tag sarokba szorul, akkor vagy más, a témához nem kapcsolódó, de a másik számára kínos témát hoz elő, vagy átmegy személyeskedésbe. Vagy esetleg regisztrál még néhány nicket, akik megmondják, hogy neki pedig milyen igaza van, milyen komoly problémákra világított rá, de a másik buta és nem látja. Persze érvek nélkül, elvégre nála van a bölcsek köve, vagy mi... Jobb esetben ismételgeti a forrás nélküli és már legalább 100x megcáfolt "konkrétumait"

Egy kis gyöngyszem mindezt illusztrálandó: az illető biztos forrásból (van egy meg nem nevezhető ismerőse a mittoménhol, mert hát a lelkemnek mindig ott van, amiről éppen beszél, ezért ő mindig megkérdőjelezhetetlen forrásból tudja a tutit... ha szakmabeli ne olvassa, akkor hihető is) tudja, hogy a szavazók 2/3-még ugyan a kormányt támogatja, de a 4/5 már a baloldali összefogást, és még vagy egy 20%-nyi bizonytalan is. Nem esett le neki, hogy mi a baj... :)

Szóval először a saját ház táján rendet tenni, utána oktatni másokat :)

UI: a különböző idegen- és/vagy szak szavakkal nem nagyon érdemes villogni. A primitív ember úgy sem tudja, hogy mi az. Nem is nagyon érdekli. Az értelmes ember számára meg nem ott kezdődik a komoly tudomány, hogy olyan tudományos, vagy annak ható szavakat mormol, amiről azt gondolja, hogy a többi ember nem érti (pedig de). Komoly helyen ennél kicsit magasabb a belépési szint, hagyjuk ezt meg a büfészakoknak...

komplikato 2013.08.19. 14:19:53

@Pop40: Sosem gondoltam volna, hogy a "Titánia! Titánia!" és a "Tanú" c. filmek idevágó részei újra aktuálisak lesznek, egy csomó Hofi retro viccről nem beszélve. :(
Nesze neked rendszer váltás.

Muzsikok közt 2013.08.19. 14:24:20

@komplikato: Szerintem a TESCOBAN is azért kínálják a sajtfalatkákat, mert a sajt egészséges és a fiatal szervezetnek szüksége van rá.@Kis ember:

Bár megszoktam a színvonalat.

laci_52 2013.08.19. 14:28:41

Lehet, hogy hülyeségeket is mondott, de a lényeget illetően Hoppálnak igaza van: Bajnait külföldről - elsősorban Amerikából - pénzelik és mozgatják.

Abban is biztosak lehetünk, hogy Gordonunk esetleges hatalomra kerülése után a támogatók benyújtják a számlát és nekik tetsző gazdaságpolitikát várnának el.

Szerencsére úgy néz ki, hogy jövőre LiBajnai nemigen fog labdába rúgni és eltűnik majd a süllyesztőben.

Sir Galahad 2013.08.19. 14:41:14

A t. szerző megdöbbent, hogy az egyik pártszóvivő hülyeségeket beszél. Ajánlom figyelmébe, hogy a többit is figyelje - azok se különbek. Meg a politikusok se, úgy általában. Jó reggelt!

parandroid 2013.08.19. 14:43:10

nekem a világon semmi gondom nincs azzal, ha egy pártot magánemberek magánvagyonukból támogatnak. ha a békemenet, a heti válasz és a századvég az unatkozó közel-keleti olajmágnások szakszervezetének golfszakosztálya csecsén lógna, azzal se lenne. mindenki arra fordítja magánvagyonát, amire csak akarja.
és hoppál péterrel sem lenne szabad ennyire szigorúnak lenni. ő csak egy igényt elégít ki, kicsit többért, mint lilu tette annak idején. egy ügyes, megjegyezhetően tenyérbemászó képű moderátor, egyszerűen értelmezhető, karakteres, felszínesen hivatkozható hívószavakkal vv viktor, vv gordon és vv attila kiszavazósójában. csak itt nem te döntesz, hogy spendírozol-e egy emelt díjas sms-t. dehát a stadionok országában láthatóan fussa az ilyesmire is.
nehogy komolyan vedd, kedves posztoló. érdemes a szóvivő bácsit ugyanazon a helyi értéken kezelni, amelyen a hetyke, mi pénzünkből jópofizó szakállas bácsit.
morál, meg logika...

komplikato 2013.08.19. 14:43:52

@laci_52: Emlékszel még 2002-ben amikor a Magyarok Szövetségének cleavlandi kirendeltsége amcsi pénzen kiplakátolta Budapesten, hogy miért sz*r a 4-es Metro és miért csak a Fideszre szabad szavazni? :D

Akkor is fel voltatok háborodva, mi?
És ez amiről tudni, arról nem szól a fáma akkor mennyi pénz szivárgott a párt zsebébe kintről ...

2013.08.19. 14:49:24

Ez a fazon, Hoppál alapból hülyébb, mint Selmeci nekifutásból.
Pedig Selmecinek sem kell ingyen sajtosstanggliért a szomszédba menni, mert erre ott van a TESCÓ.
Hoppálnak meg beutaló kéne az OPNI-ba, hátha ragadna rá más is, a hülyeségen és a hazudozáson kivül.Mert a kormolás már megy, most már csak elő kéne adni valamit. Nem a hazudozásra és a lpásra gondoltam !

Pop40 2013.08.19. 14:50:44

@global001:

Ebben azt használják ki, hogy az átlagember olyan, mint Rejtőnél Vanek úr: a milliós lopásokon fennakad, de a milliárdosokra csak legyint, mert el se tudja képzelni, hogy annyi pénz egyáltalán létezik.
Ezzel a módszerrel nyúlnak le a narancsbolsik naponta annyit, amennyi bármelyik elődjüknek évekbe telt.

"Ennyire pofátlanul és gátlástalanul még a szocik se loptak szerintem"

Ez egyértelmű, sőt, 60 évre visszamenőleg nem találni olyan formációt, amelyik ilyen szinten szétrabolt mindent, mint a fideszes elvtársak.

parandroid 2013.08.19. 14:51:00

@komplikato: a nemzeti rákáruldákból visszacsorgó pénzekről, a közgépből pártkasszába folyó pénzekről, a TAO-ból kézen-közön a párthoz guruló forintokról nem is beszélve. jó ez így, ügyesen csinálják. kis győzelem, kis változás, nagy győzelem, nagy változás. semmi olyan nem történt, amit a nép nem akart volna. erre szavazott a t. publikum.

Lesz még Magyar Köztársaság 2013.08.19. 14:51:36

@Mensikov: "Abba kéne hagyni ... hogy az, aki a Fideszre szavaz komplett hülye"

2010-ben talán még nem, de aki jövőre is a Fideszre szavaz, az komplett hülye. Vagy csókos.

Pop40 2013.08.19. 14:53:07

@laci_52:

"Bajnait külföldről - elsősorban Amerikából - pénzelik és mozgatják."

Teljesen igazad van, ez borzalmas.
Mennyivel jobb lenne, ha lopott magyar közpénzből pénzelnék, mint Vityát.

"Szerencsére úgy néz ki, hogy jövőre LiBajnai nemigen fog labdába rúgni és eltűnik majd a süllyesztőben."

Ja, persze, pont úgy néz ki. :) Én azért behúzom rá jövőre az ikszet, ha nem gond. :D

Muzsikok közt 2013.08.19. 14:55:26

@parandroid: 'nekem a világon semmi gondom nincs azzal, ha egy pártot magánemberek magánvagyonukból támogatnak.'

- és akkor sem kell gyanút fogni, ha a magánemberek történetesen külföldiek.

Pop40 2013.08.19. 14:57:01

@laci_52:

Majdnem kihagytam, pedig ez is egy gyöngyszem:

"Abban is biztosak lehetünk, hogy Gordonunk esetleges hatalomra kerülése után a támogatók benyújtják a számlát és nekik tetsző gazdaságpolitikát várnának el."

Bizony, borzalmas lenne, ha fel kéne hagyni azzal a rendkívül sikeres és eredményes gazdaságpolitikával, ami az utóbbi 3 évet fémjelezte. :DDDDDDDD

Kis ember 2013.08.19. 14:59:14

@A nagyfőnök a központból:
×ásít.
Amit leírtál teljes sületlenség. De hogy érdemben hozzászóljak a cikkhez: a NaNe például 1994-ben alakult, a Háttér társaság 1995-ben,az Amnesty International 1961-ben (!)(ekkor Bajnai még meg sem született).
Ezek mind eddig lapultak, hogy most beálljanak Bajnai Gordon mögé. Sötétben lapuló fülkeellenforadalmárok voltak, mi?
Szóval ennyit Hoppál szövegéről és ennyit a te fantasztikus olvashatatlan szóhalmodról.

Muzsikok közt 2013.08.19. 15:01:48

@Pop40: Hát az előtte levő 4hez képest épp elég sikeres volt a 3...

komplikato 2013.08.19. 15:02:57

@Zuckerbrot: "- és akkor sem kell gyanút fogni, ha a magánemberek történetesen külföldiek."

De ha véletlenül nem külföldiek, akkor úgy járnak mint Csányi, amikor kiderült, hogy a H&H-t pénzeli a MOL, OTP és sok más érdekeltsége. :D

Pop40 2013.08.19. 15:07:03

@Zuckerbrot:

Nem tudom, feltűnt e, de mintha lett volna egy aprócska világválság abban az "előtte lévő négyben". Tudod, úgy 2008-2009 táján.
Bár gondolom, arról is Bajnai tehet, ha pl a németeknél 5%-kal szakad egy év alatt a GDP :DDD

Az ezt megelőző időszakot meg én a helyedben nem hasonlítgatnám a mostanihoz, nem jól jönnél ki belőle.

Muzsikok közt 2013.08.19. 15:09:26

@komplikato: Miért hogy járt Csányi...? Jól megszívta, gondolom.

@Pop40: Hát igen a szocik pechesek. Ezért szerencsétlenkedtek a 2002-06os ciklusban is, a 98-02essel összevetve.

Én nem szavazok a pechesekre.

Pop40 2013.08.19. 15:09:53

@Kis ember:

"az Amnesty International 1961-ben (!)(ekkor Bajnai még meg sem született)"

Ez bizonyítja a napnál is világosabban az összeesküvést. Összeálltak a szcientológusokkal, akik megjósolták, hogy pár évtized, és eljövend az Antikrisztus Bajnai személyében. És erre jöttek a sötét gonosz háttérhatalmak, hogy mi majd akkor pénzeljük. :D

Ha van valami, ami bizonyítja az összeesküvés valódi voltát, akkor az ez. :DDDD

Kis ember 2013.08.19. 15:13:47

@Pop40:
Tényleg! Ez nekem elsőre nem is volt gyanús. De mint tudjuk, az a gyanús, ami nem gyanús. :)))

Pop40 2013.08.19. 15:15:06

@Zuckerbrot:

"Ezért szerencsétlenkedtek a 2002-06os ciklusban is, a 98-02essel összevetve."

És a mostanival összevetve? :D
Esetleg nézzük meg az akkori beruházási rátát, GDP-t, stb és hasonlítsuk össze a mostanival.
98-2002 közt Vitya 2 emberből élt: Az egyiket Bokrosnak hívták, és volt neki egy csomagja, a másikat meg Chikánnak, és az első Orbán-kormány gazdasági minisztere volt, csak túl jól értett a területéhez, ezért Vitya lecserélte Eltolcsyra.

Amúgy valszeg nem véletlenül sült be Vitya 2006-os "Rosszabbul élünk, mint 4 éve" kampánya.
Bármilyen segghülye egy átlag fideszes, ezt a baromságot még azok sem vették be.

"Én nem szavazok a pechesekre."

Tudom, te a tolvajokra szavazol.

Pop40 2013.08.19. 15:16:31

@Kis ember:

De ha HoppáPetya legközelebb előáll az elméletemmel valamelyik pártműsorban, jogdíjat fogok kérni. :))

Mensikov 2013.08.19. 15:18:39

@republikánus: Én pedig jobbat nem látok a palettán egyébként sem tag, sem csókos nem vagyok, marad a fidesz...

bulista 2013.08.19. 15:20:10

@endike: B+, nem unod még ezredszer is bekopizni ugyanazt az ostoba szöveget? Mert mi már nagyon!

Muzsikok közt 2013.08.19. 15:20:54

@Pop40: A mostanit az előzővel lehet összevetni, és meg is tesszük jövőre.

Mensikov 2013.08.19. 15:23:28

@Pop40:
Hát tapsolj Meseházynak meg a Libásnak, Gyurcsinak, Schiffernek, Türmernek, vagy Vonának ha azokat jobbnak tartod.
Én egyelőre azt látom, hogy a fidesznél jobb nincs... és akarod vagy sem maradnak már csak azért is mert képtelen a baloldal összefogni illetve az összefogásban azok vannak akik már leszerepeltek...

csillaberk 2013.08.19. 15:24:09

Szerintem elmondják amit mondanak és egy pohár sör mellett röhögve olvassák a híveik kommentjeit, hogy mennyien hitték el. Egyébként próbáljon meg mindenki egy ilyet egyetlen rezzenés nélkül, komoly arccal végigmondani. Ehhez kell valami olyan képesség (vagy tehetség?), amivel az emberek többsége nem rendelkezik. Megpróbáltam és nekem sok gyakorlás után sem ment.

Pop40 2013.08.19. 15:25:36

@Zuckerbrot:

Bizony, jövőre kiderül, mekkora siker volt ez a 4 nagyszerű év. :)
A mostanit bármelyik előzővel 60 évre visszamenőlegesen viszonylag könnyű lesz összevetni.

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.08.19. 15:27:25

@bulista: az egész blogszféra, meg úgy általában az egész magyar nép nem unja még a politikuskritizálást? miközben totális tehetetlenség van társadalmi szinten... nem, nem unja, élvezi, hiszen így elterelheti a fő felelősről (saját magáról) a témát

Pop40 2013.08.19. 15:32:17

@Mensikov:

Rém unalmas ez a milliószor megcáfolt libázás, de ha nektek bejön, nyomjátok csak. :D

Én a listából maradnék Bajnainál. A többi ilyen-olyan okokból nekem nem kormányképes.

"Én egyelőre azt látom, hogy a fidesznél jobb nincs"

Miben?

"mert képtelen a baloldal összefogni"

Ma 2013. aug 19 van. Ezt talán majd 2014 áprilisban jelentsük ki.

"illetve az összefogásban azok vannak akik már leszerepeltek..."

Igen, a rendkívül hiteles, és cseppet sem leszerepelt fideszes figurákkal szemben (Vitya, Lézerdzsoni, Selmeczi, Szíjjártó, Hoppápetya és társaik) nem könnyű alternatívát állítani olyan leszerepelt alakoknak, mint pl Bajnai vagy Oszkó... :)))))))))

Jolka40 2013.08.19. 15:36:16

A magyar sajtó lusta és gyáva (tisztelet a kevés kivételnek). Ülnek tátott szájjal az ilyen sajtótájékoztatókon, bénán és némán. Mekkora durranás lenne, ha egyszer közösen kitalálnának valamit! Vag nem érzik, mennyire megalázó, ahogy lekezelik őket?

laci_52 2013.08.19. 15:41:10

@Pop40: Akár jó a mostani gazdaságpolitika, akár nem, ne külföldről diktáljanak.

Pop40 2013.08.19. 15:47:28

@laci_52:

Jó, akkor te kövesd Vitya sikeres "nemzeti" vonalát. É-Koreában meg Fehéroroszo-ban is bejött, ott se hagyják, hogy diktáljon a mocskos külföld, sikeresek is. :)
(Bár amikor Orbi végigtarhálja az egész Keletet egy kis alamizsnáért, az nem külföldi diktálás? Vagy a csúnya gonosz Nyugattal ellentétben ők Orbán két szép szeméért segítenek?:D)

Én maradnék a nyugatias - eus irányvonalnál, bárhonnan diktálják is.

Mensikov 2013.08.19. 15:53:21

@Pop40:
Rém unalmas a libázás ? Csak annyira mint a fideszbirka, pubi.
LiBajnai már nemcsak a Fidesztől kap de balról is: kis Schmuck: Bajnai "jó könyvelő", ( értsd sótlan, unalmas stb. gondolj csak a sírós beszédére mikor zászlót bontottak a füves gyerekkel ), de nem jó miniszterelnök jelölt. Amúgy miben jó ? Hogy bólógatóként és itt a piros hol a piroson lett véletlenül minelnök, mert szóltak a táncoslábúnak hogy " menj a picsába Feri !"
Meg abban hogy lehetőleg mindent elvett, ami addig volt ? Mert rá azért Mari néni és Jóska bácsi így emlékezik. nem beszélve a hajdú-bét károsultakról...
Török Gábor, de naponta több helyen van szó arról, hogy nem igen áll össze ez a koala.
Anúgy az a véleményem hogy az Mszp ne hagyja zsarolni magát mert a helyzet majd kísérteiesen fog emlékezteni a 206 és 10 közti időre szadi kilép, de a parlament nem oszlik fel mert jól jön még az a kis zsé a képviselőknek.
Ne ezért lett 2/3.
És nyer a Fidesz...

komplikato 2013.08.19. 15:55:38

@endike: "nem, nem unja, élvezi, hiszen így elterelheti a fő felelősről (saját magáról) a témát"

Új Mohács kell ennek a népnek, hogy felébredjen végre ...

csak egy néző 2013.08.19. 15:57:37

Szerintem a fityeszben, valami speciális szempontok alapján választják ki a szóvivőket vagy csak lombikban gyártják ezeket az idióta szóvivőket. Selmgeci kuszafogú, Zsigó Róbert idióta, bukott cukrász, Kocsis Máté pubi alapjáraton egy debil, barom, Hoppácska Petike pedig egy igazi "poliészter", aki minden hangszeren játszik. (Én is tudnék neki ajánlani egy igazi humán hangszert) Már csak a fityeszes pártvezetőknek is kötelező Finkelstein és Birnbaum urak gyűlöletkeltő tanfolyamának egy "speciális" tagozatát kell elvégezniük, ahol megtanítják ezeket a kreténeket szemrebbenés nélkül, folyamatosan hazudni és már állhatnak is a mikrofon mögé. Hányni kell ettől a moslék bandától.

Mensikov 2013.08.19. 15:59:36

Jó, akkor te kövesd Vitya sikeres "nemzeti" vonalát. É-Koreában meg Fehéroroszo-ban is bejött, ott se hagyják, hogy diktáljon a mocskos külföld, sikeresek is. :)

Jaj de demagógra sikeredett. Észak - Koreához meg Belaruszhoz haszonlítani Magyarországot na ne má. Csak munkatáborból szabadultál vagy füvet ettél ?

felcsutisuttyo 2013.08.19. 16:02:47

Ez is beérett a LÁMPAVASRA.!!!!!

Pop40 2013.08.19. 16:03:29

@Mensikov:

"Rém unalmas a libázás ? Csak annyira mint a fideszbirka, pubi. "

Az lehet, pubi. Csak utóbbinak, előbbivel ellentétben, van alapja.
KEdvenc pártlapotok tárhelye rogyadozik a helyreigazításoktól libás témában, az meg külön röhej, mikor a fideszes bíróság karöltve a fideszes ügyészséggel nem képes egy olyan vádat találni, ami megállna a lábán.

Amúgy nem tudom, mit zavar, ha lefideszbirkáznak. Hisz te tudod, hogy a pártod a legjobb, nem lop, nem csal, nem hazudik, szuperül kormányoz, stb stb. Ha valakinek ilyen szuper pártja van, nem tudom, mit foglalkozik azokkal, akik birkázzák. :)))

"LiBajnai már nemcsak a Fidesztől kap de balról is: "

Szerinted ez engem hol érdekel? Ki az a "Kis Schmuck"? Kormánytényező? Valami szakember?
Nekem annyi rémlik róla, hogy a súlyával meg a nőivel haknizott. Ez rendkívül hitelessé teszi a véleményét kormányzati kérdésekben.

Az meg, hogy a szoci múmiák féltik a hatalmukat egy Bajnai-Oszkó féle szakértői kormányzástól, magától értetődő.

"Meg abban hogy lehetőleg mindent elvett, ami addig volt ?"

Mint például? Tandíjmentesség? Vagy manyup?

"Török Gábor, de naponta több helyen van szó arról"

Naponta több helyen szó van róla, ez szuper. Más helyeken meg másról van szó.
Na és?

TG-t én elismerem, és sokra tartom, jó elemző, de ELEMZŐ, és nem jós.

Pop40 2013.08.19. 16:09:11

@Mensikov:

Ja, meg még egy:

Ha annyira szar volt az a bizonyos emútnyócév, ahogy beállítjátok, fejtsd már meg ezt nekem:

Az ország gazdasága 2010 óta semmit nem fejlődött, a GDP növekedése nulla körül toporog, új befektető sehol, Vitya a Gyurcsány által idehozott Mercedesnél parádézik.

Ha a fidesz valóban olyan szar állapotban vette át az országot, amint most állítja, akkor mégis miből telik a milliárdos lopásokra, lenyúlásokra, a vezér stadionjaira, stb stb stb?

Ha akkor államcsőd közeli helyzet volt, most, a sok száz- és ezer milliárdnyi elszórt, eltapsolt és lenyúlt pénzek hiányában miért nincs?
Fura egy történet ez. :)

Pop40 2013.08.19. 16:15:10

@Mensikov:

Demagóg? Valóban?
Esetleg akkor sorolj fel te pár országot, ahol a hasonló "mindenkit leszarok, mert én vagyok az ész" - típusú mentalitás sikeres volt. (Ha lehet, ne valamelyik olajnagyhatalom legyen a példa. :DD)

És ha már arra a hsz-re reagáltál, megválaszolhatnád ezt a részét is:

"amikor Orbi végigtarhálja az egész Keletet egy kis alamizsnáért, az nem külföldi diktálás? Vagy a csúnya gonosz Nyugattal ellentétben ők Orbán két szép szeméért segítenek?"

zia77 2013.08.19. 16:40:29

A Fidesz ontja az ilyen gátlástalan hülyéket. Aztán a jó "munkáért" egy idő után funkciót is kapnak. Néhány kretén, aki ezen az úton jutott pozícióhoz. Szíjjártó, Cser- Palkovics, Selmeczi Gabriella, Rogán (bár Ő nem a legalja réteghez tartozik). Vannak itt mások is: Kocsis Máté, Csizmadia a CÖF-től., Semjén Zsolt (igaz nem fideszes, csak hülye), itt van most ez a Hoppál. Most ezek jutottak eszembe. A fő hazudozókat már meg sem említem, mert nem férne bele az 5000 karakterbe.

ob.szerver 2013.08.19. 16:50:00

@Pop40:

"akkor mégis miből telik a milliárdos lopásokra, lenyúlásokra, a vezér stadionjaira, stb stb stb?"

1. 3000 millárd nyugdípénz, tehát évente 1000
2. 1000 milliárd EU pénz / év
3. 600 milliárd többlet adóbevétel évente (3%-kal nőtt a GDP arányos adóteher 2010-hez képest)

2600 milliárd évente. Ebből. Arra sajnos már kevés, hogy akár infrastruktúra akár termelőkapacitások épüljenek belőle, és csak arra elég, hogy az ország leszakadásának ütemét tompítsa.

Hiába na, nagy a maffidesz étvágya.

Mensikov 2013.08.19. 17:02:33

@Pop40: Szegény Merkel asszony is örvend ha szerez egy kis kínai business-t.
Jól jön az nekünk is. Remélem a kazah és azeri is.
Manyup ? Ehgész szépen tejelt néhány embernek mások meg hoppon maradtak. Ja nem értettünk hozzá mondta a bank mint anno a pislogó könyvelő Libajnai.
tandíj nincs vannak államilag finanszírozott keretszámok. Én még ezt is igen soknak tartom.
Feri a Fidesz fellegvárába vitte a Mercedeszt na nem má !!! Hát megbolondult ? Amúgy ez megint olyan toposz ami egy baromság olyan mint a ki épített több autópályát. hál istennek ez már lekerült a porondról.
Szerény GDP növekedés van...Várjuk ki a végét...
Zsiráf újratöltve. Az aki nagyobb házat épített mint szabadott volna oszt visszabontaták vele ? A Wizz aires ügyét ne is említsük. Gratula bolsi yuppikám !

Mr. Mojo 2013.08.19. 17:09:07

Védni a védhetetlent. naccerű. Ez egy nagyon szép blog, és esküszöm, hogy nem fizeti senki őket, maguktól idióták.

zobod 2013.08.19. 17:17:47

Jó, hogy ezek napvilágra kerülnek. Beszéltem erről a múltkor egy eléggé szoci ismerőssel, nem hittel el. Megmutatom majd neki ezt a bejegyzést.

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2013.08.19. 17:17:56

Igazából nem értem, hogy a baloldali beállítottságú emberek miért szidják a Fidesz-KDNP kormányt! Az elszámoltatás ígéretével szerezték a parlamenti kétharmadot, de egyetlen - köztudottan - bűnöző politikus vagy köztisztviselő sem jutott rács mögé. Akkor kérdem én, minek szidják a baloldaliak a Fideszt? Köszönettel tartoztok nekik!

Bár a közmondás szerint ember embernek farkasa, Viktor és a jelenleg demokratikusnak hazudott baloldali ellenzék úgy tűnik egy alomból valók, mert a szócsatákon kívül másra nem vetemednek. Olyan ez, mint mikor két testvér verekszik: ütik egymást, de semmi komoly, mert hát azért ne legyen belőle baj, hisz ha anyu megtudja, mindketten kapnak!

Ugyan már kérem! Ha már most ilyen károgás van, pedig a Fidesz és az MSZP együtt szavazták meg a 2006-os ügyek és az ügynöklista titkosítását, akkor mi lenne, ha a Jobbik alakítana kormányt, és netalán tényleg megtörténne az elszámoltatás!?

Mi lenne akkor, ha vagyonosodási vizsgálat indulna Ráhel, Gáspár, Zsiga Marcell és a többiek háza táján? Akkor mit írna a jelentéseikbe az Amnesty International, a TASZ és a többiek, ha már most náciznak és fasisztáznak?

Ugyan már, az egyetlen párt, amelyik (egyelőre) jogosan szidja a kormányt, az a Jobbik. A többi mind sok-sok szállal kötődik Orbánékhoz.

Kis ember 2013.08.19. 17:54:42

@Imre Laci:
Nem lehet, hogy azért, mert nem baloldaliak és a tökük tele van azzal, hogy valaki mindig ellopja a pénzüket?

Sexual Harassment Panda 2013.08.19. 17:58:22

@Pop40: milyen sikkesen megfeledkezel arrol, hogy 2008 -tol gazdasagi valsag van, es europa nagy resze nem hogy stagnalt, de sokan csodkozelben vannak "pubi".
Az mar csak a hab a tortan, hogy a valsag elott, amikor a korulottunk levo orszagok 2-4% ot novekedtek, akkor nagymestered kinyogott egy max 0,5%ot sikerult osszehoznia, azt is egyszer, mert leginkabb %-os minusz volt..
Akkor gondolom nem frocsogtel fasz.

Mensikov 2013.08.19. 18:17:05

@Sexual Harassment Panda: nem mert neki a bajnai-oszkó a megváltó... ezek "alkottak nagyot" 2006-2010 között...
tényleg ezek kellenek ide újra ?

high up! 2013.08.19. 18:43:30

Hop pali meg a többi fidióta, Orbántól lefele az utolsó alattvalóig, amikor csak megszólalnak, a rothadt 60-as évek komcsi lehellete járja be a légtért. Az az ótvar szóhasználat, az a kiferdült "bizonyítási" logika, meg gondolat sérültség mind az akkori ótvar ostoba komcsikra emlékeztet. Bayer meg a Magyar Nemzet ennek a nagymestere. Még a fidióták primitívsege is pont olyan mint a komcsiké.

60 éve ez kell a barom magyarnak. Meg a 3+2.
És ezzel meg is van a nagymagyarországi boldogság.

Kis ember 2013.08.19. 18:56:33

@high up!:
Inkább 70-es lesz az. A hatvanas években ugyanis "konszolidációt hullámzott a szép Balaton"
De a többi stimmel. :)

regress 2013.08.19. 19:49:19

@Mensikov: figyelj,oxigénhiányos.a rendszerváltás óta a bajnaikormány volt a legnormálisabb,valamit csináltak.az összes többi elmehet a picsába,a felcsuti ceausescuval az élen

Pop40 2013.08.19. 20:29:27

@Sexual Harassment Panda:

Na ja. Annyira sikeresen megfeledkeztem, hogy én hívtam fel rá a kedves elvtársad figyelmét. (Itt megtalálod,"pubi":@Pop40: )

A hsz-ed többi részében nem tudom, kinek beszélsz, gondolom összekeverhettél a tartótiszteddel, vagy hogy nevezik ezeket felétek.
Nekem nincs "nagymesterem", még kicsi sincs, nemhogy nagy. Választott politikusaim vannak, akikre adott esetben leszavazok, és ha lopnak, csalnak, hazudnak, vagy mást csinálnak, mint amit ígértek, elküldöm őket a francba. Veled ellentétben, akivel Vitya csinálhat bármit, ájult tisztelettel bámulsz ki a segglyukából. Aztán még te dumálsz itt nagymesterekről.

A növekedésről:

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00115

Ez a sor a 2003-2010 közti növekedést tartalmazza:
3.9
4.8
4.0
3.9
0.1
0.9
-6.8
1.3

Asszem örülne Vitya egy ilyen sornak.
Bár ez csak elméleti felvetés, mert ha az idióta bandátok van hatalmon 2009-ben, Eltolcsyval meg a többi féleszű bálványoddal az élen, az ország régesrég bedőlt volna.
Látszik az is, mennyire "eredménytelen" volt Bajnai válságkezelése, 1 évre rá, hogy hatalomra került a válság csúcsán, már 1.3 volt 2010-ben a GDP. (Bár nyilván ez Vitya érdeme lehet, rögtön ahogy megválasztották.:DDD)

"Akkor gondolom nem frocsogtel fasz."

Látom, személyedben is sikerült a keresztény-konzervatív polgári kultúrkör egyik oszlopos képviselőjét kifognom. :DDDDDDDDDDDDDDDD

Pop40 2013.08.19. 20:35:34

@Mensikov:

Neked is leírom, amit panda elvtársnak:
Nekem nincs "megváltóm". Se nagymesterem, se megváltóm, se semmi hasonlóm.
Leszavazok Bajnaira meg Oszkóra, mert értenek a dolgukhoz (Vityával ellentétben) és nem nagy a pofájuk a semmire (Vityával ellentétben.)

Ha ők is lopni, csalni, hazudozni kezdenek, mint a csuti tolvaj, pont ezzel a lendülettel ott is hagyom őket.
Annak a lopásnak az ezredrésze után, amit ti simán elnéztek a fideszes maffiának.

"ezek "alkottak nagyot" 2006-2010 között..."

Nem tudom, kikről beszélsz, Bajnai 2008 előtt, Oszkó 2009 előtt semmit nem alkotott, dolgozott a magánszektorban.
Ott, ahol a félkegyelmű csuti tolvaj egy napot nem töltött el - meg is látszik a hozzáértésén.

"tényleg ezek kellenek ide újra ?"

Tényleg.
Persze maradhat Vitya is, hátha talál még a következő 4 évben valamit, amit érdemes ellopni, és a nagy kapkodásban eddig elfelejtette.
De amilyen sikeresen a gazdaságot irányítja, erre kicsi a sansz.

Rátóti Mutyikos 2013.08.19. 20:36:20

@endike: neked mi a felelosseged? meselj!

Pop40 2013.08.19. 20:39:30

@Imre Laci:

"az egyetlen párt, amelyik (egyelőre) jogosan szidja a kormányt, az a Jobbik."

Azt, hogy jogosan szidja, nem is vonta kétségbe senki.
Csak azt, hogy ők hatalmon jobban tudnák csinálni.
Nekiállnának zsidólistázni, mocskos multizni, kilépni az eu-ból, ahogy kormányra kerülnének, lenne 400 az EURHUF árfolyam. Befektető nem jönne egy deka se, de sebaj, majd tenyésztenénk turult az ősmagyar sztyeppéken.
Szuper lenne.

Szóval kösz, inkább nem.

Pop40 2013.08.19. 20:51:35

@Mensikov:

Próbáltam megfejteni, milyen nyelven beszélsz, de nem mindenhol sikerült.

"Szegény Merkel asszony is örvend ha szerez egy kis kínai business-t."

Annak mi is. Szereztünk? Nem nagyon, pedig Vitya körbetarhálta fél Kínát.

"Remélem a kazah és azeri is."

Az eddig is jól jött. Vitya a keresztény-konzervatív erkölcs csúcspontjaként szabadon engedett egy baltás gyilkost, az azeriek meg szépen megköszönték neki.
Ez ám a gazdaságélénkítés.

"Manyup ? Ehgész szépen tejelt néhány embernek mások meg hoppon maradtak."

Aha, amit kifizettek utána, az gondolom, a "hopp" volt. :)

"tandíj nincs vannak államilag finanszírozott keretszámok."

Igen, ahová alig férnek be páran. Zseniális. Nincs tandíj, csak bizonyos szakokon mondjuk 10 helyet finanszíroz az állam, és férjen be oda aki akar.
Amúgy is, tandíj nincs, csak fizetni kell az oktatásért. :DD

"Én még ezt is igen soknak tartom."

Ezzel gondolom akkor is így voltál, mikor kelepelve mentél leszavazni Vityával a tandíjat 2008-ban. (ami a mostaninak a töredéke lett volna, és az egyetemeknél maradt volna.)

"Feri a Fidesz fellegvárába vitte a Mercedeszt na nem má !!! Hát megbolondult ? Amúgy ez megint olyan toposz ami egy baromság olyan mint a ki épített több autópályát."

Ha te mondod...
Nézzük meg azért a Merci honlapját, hátha ők jobban tudják.

wwww.mercedes-benz.hu/a_mercedes_gyar/a_kecskemeti_beruhazas/merfoldkovek

És jééé, mi van itt:

"2008. 10. 27 Együttműködési megállapodás aláírása a magyar kormánnyal"

De biztos te tudod jól, a MErci meg nem, hogy mikor jöttek ide. :DD

"Szerény GDP növekedés van...Várjuk ki a végét..."

Az van. ELég szerény.

"Zsiráf újratöltve. Az aki nagyobb házat épített mint szabadott volna oszt visszabontaták vele ? A Wizz aires ügyét ne is említsük. Gratula bolsi yuppikám !"

Ezt nem teljesen értettem, fordítsd le valami érthető emberi nyelvre és írd le újra.

Pop40 2013.08.19. 20:55:56

@ob.szerver:

Ejha, akkor ezek szerint mégsem volt államcsőd közeli helyzet 2009-ben?:)

Az adózós részt elképzelni nem tudom, hogy igaz lenne, Vitya megmondta, hogy "neazemberekfizessékmeg", tehát biztos úgy is lett. :)

Nem lesz könnyű a következő négy év, manyup kilőve, ha az eu is berág, nehéz lesz fenntartani Simicska meg NYerges mostani életszínvonalát.

old_field 2013.08.19. 20:57:04

"Borzasztó lehet Hoppál Péternek lenni!"

ettől sz@rabb már csak indexes libsi, bér-bloggernek lenni... :/
melyik fizet jobban ?

Pop40 2013.08.19. 21:10:16

@old_field:

Szegény posztoló, jól lemostad a kikezdhetetlen érveiddel.
Biztos elbujdosik szégyenében.:))

Kis ember 2013.08.19. 21:18:46

@Pop40:
Hagyd el, ezek már nem tudnak kilépni abból, hogy akinek nem tetszik Orbán, az libsi, baloldali, hazaáruló, stb. Ezt mantrázzák.
Lásd még: democrat.blog.hu/2013/08/13/a_fideszesek_fomantraja

Pop40 2013.08.19. 21:27:23

@Kis ember:

Nem tudnak kilépni, de attól még élmény az orruk alá dörgölni. :)
Én is olvastam, tökéletes összefoglaló.

Sexual Harassment Panda 2013.08.19. 21:31:45

@Pop40: figyelj mar vadbarom!azon a szamodra minden bizonnyal lenyegtelen aprosagon ismet sikkesen atugrottal, hogy ezeket a szamokat milyen hiannyal ertek el?
Es mennyi hitelt is kellett torleszteniuk?
Mennyi volt az allamadossag amit orokoltek??
A valosag az, hogy egy jo allapotban levo gazdasagot kaptak, es a hianyt mar az elejen nem sikerult 3% alatt tartani, felvettek egy hitelt is, es szepen a kovetkezo kormany nyajaba zuditottak a szart, allamadossag egekben, imf penz elkoltodott, a torlesztest nagyvonaluan tovabbadtak, es a tulzottdeficit-rljaras addig fajult, hogy forrasokat akartak felfuggeszteni brusszelben.
Bravo segg..
Na huzz anyadba.

Pop40 2013.08.19. 21:55:08

@Sexual Harassment Panda:

Kezd elgurulni a gyógyszered, drága elvtárs. Fel ne izgasd magad, még a végén megárt a szépségednek. :)

Az államadósság éppen ugyanannyi most, mint volt 2010-ben, úgy, hogy szőrén-szálán eltűnt 3000 milliárdnyi manyup-vagyon. Ha ez neked adósságcsökkentés, ilyet én is tudok.
A gazdaság meg azért volt olyan állapotban, amilyenben, mert a kedves gazdáid ellenzékben elgáncsoltak minden reformot, amivel javítani lehetett volna a helyzeten. (tudod, te is lelkesen bégetve mentél szavazni 2008-ban, mert akkor még annyira érdekes mód nem érdekelt a gazdaság rossz helyzete.)
Az más tészta, hogy a kormányzó párt miért hagyta, hogy az undorító fideszes ellenzék mindent megfúrjon, a maga kis politikai céljai érdekében.

"imf penz elkoltodott"

Hazudsz. Az imf-pénz hiánytalanul megvolt az MNB-ben. Igen, azóta elköltődött, vett rajta a vezéred Mol-részvényt, a lehető legtökéletesebb időpontban, több éves árfolyamcsúcson.

Azt meg sem kérdezem, szerinted most nem veszünk fel hitelt? Mit gondolsz, a kibocsátott papírjainkat miért veszik meg a befektetők, puszta szívjóságból, hogy részesei lehessenek a szuper szabadságharcnak?
Ez nem hitel, ugye, mert a vezér nem úgy hívja?
Ezt miből is fizetjük majd vissza?

Forrásokat meg már most is felfüggesztettek, most mondta lézerdzsoni, hogy 15 programból 13-at nem finanszíroz az eu.

www.portfolio.hu/gazdasag/felfuggesztettek_az_unios_tamogatasokat_magyarorszag_szamara.5.187860.html

A túlzott deficit alól meg úgy kerültünk ki, hogy Eltolcsy meg Varga orrba-szájba sarcolta a népet, csekkadó, tranzakciós adó, anyámkínja adó. Gazdaságélénkítéshez nem értünk, de adóztatni, azt tudunk, ugye? Büszke lehetsz rá.

De tudom, ez is a csúnya gonosz Bajnai hibája. :)

dr kíváncsivagyok 2013.08.19. 22:50:39

Ilyen jellemtelen demagóg törleszkedő seggnyalókat már a 80 - as években sem lehetett látni,, csak a Rákosi érában...

dr kíváncsivagyok 2013.08.19. 22:52:30

@old_field:
"ettől sz@rabb már csak indexes libsi, bér-bloggernek lenni... :/
melyik fizet jobban ? "

Ilyen erős érvek ellen nem tudok védekezni....meghajlok nagyságod előtt !

dr kíváncsivagyok 2013.08.19. 22:54:11

"Az államadósság éppen ugyanannyi most, mint volt 2010-ben, úgy, hogy szőrén-szálán eltűnt 3000 milliárdnyi manyup-vagyon. "...és mellette visszaesik a gazdaság és tömegek szegényednek el !

laci_52 2013.08.19. 23:00:12

@Pop40: "Az államadósság éppen ugyanannyi most, mint volt 2010-ben"

Miért ugyanannyi? Mert a nyolc év szoclib kormányzás alatt az egekbe nőtt és mára akkorák a kamatterhek, hogy az adósság csökkentése lehetetlenné vált. A hatalmas adósság miatt nincs a mostani kormánynak mozgástere, kénytelen visszafogni a kiadásokat. Más kérdés, hogy az egykulcsos SZJA bevezetése tényleg nagy hülyeség volt és emiatt egyéb adókat kellett kivetni illetve emelni.

Adósságszolgálat nélkül már rég nem lenne költségvetési deficit!

Az előző kormányok meg sem próbálkoztak kikerülni a túlzott deficit eljárás alól, a mostaninak - valóban nagy áldozatok árán - végre sikerült.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.08.19. 23:18:29

ref. gimnáziumi igazgatóként azért nem volt még ekkora fasz Hoppál, de szépen fejlődik.

csak egy néző 2013.08.19. 23:40:32

@laci_52:
Lacóka kicsihuszár. Ahogy írod, hogy ez a moslék banda kénytelen visszafogni a kiadásait, mindjárt be is kell kullantani a röhögéstől. Mesélj kiskancsó, hány miniszteri biztos is van most? Segítek te kis fidióta 45, ami kb havi 10 millába/biztos fáj nekünk (ugye szorozni tudsz kicsi lacóka?) és akkor még nem is esett szó a szolgálati Passatjukról, amiknek bizony te is fizeted az üzemanyagját. És, hogy habzott a pofátok, hogy annak a mocsok Gyúrcsánynak 2006-ban 4 azaz négy miniszteri biztosa volt. És most húú micsoda jó lesz nekünk, hogy kikerültünk a TDE alól. Ha a felcsuti így folytatja a harcot a mocsok EU ellen, akkor még lehet, hogy onnan is kikerülünk és akkor lesz itt a kánaán. Hajrá fidesz. CÖF-ikés birkamenet gyülekező.

felcsutisuttyo 2013.08.20. 05:33:26

a Nemzeti Szar ember hiába mosakszik EGY ÉLETRE BÜDÖS MARAD...Ne menj Hoppá Péter közelébe! Elhányod magad:))))))

Mr. Mojo 2013.08.20. 07:53:05

Ez a szar még mindig kint van az indexen? Röhej.

2013.08.20. 09:11:38

@Mensikov: Akkor gondolkozz el azon, hogy a keleti exportunk csökkent. Nem kicsit, nagyon!
Sem az orosz, sem a kínai, sem a szaúsi nem kér belőlünk.
Gondolkozz el azon, hogy Vitya kint volt Moszkvában, majd az orosz a schwechati tárolókkal köt szerződést a gáz tartalékolására.
Gondolkozz el azon, hogy az ország termelő vagyonának java nyugati kézben van. Hogy exportunk több mint felét nyugatra bonyolítjuk. Főleg a fasiszta németektől függünk.Gondolkozz el azon, hogy Magyarország miért szakad le.

csongorbela · http://belaba.blog.hu/ 2013.08.20. 09:20:16

Az a baj, hogy ezzel a folyton bajnaizással naggyá is teszik az ipsét, aki enélkül egy láthatatlan semmi lenne. Ezzel pedig újra kétpólusúvá konzerválják a helyzetet.
Sokkal jobb lenne, ha a Kétfarkú Kutyát osztanák, s tennék naggyá. Szerintem beszélek is velük.

Mensikov 2013.08.20. 10:19:50

@regress: neked lehet lütyőkém hogy a libás volt a legjobb de nem nekem...

Mensikov 2013.08.20. 10:23:26

@Pop40: te kis feledékeny hát nem a Feri gazminisztere volt a libás ? a zsiráf meg nem pénzügyminiszter volt ?
már valaki leírta hogy a válság előtt a környező országok 5-6 % -os gazdasági növekedést produkáltak itt meg sikerült 0.5 %-ot.
Na húzzál el a libáddal és a zsiráffal a jóbüdös francba....

Mensikov 2013.08.20. 10:26:17

@Könnyen elkaptuk, uram!:
beszélsz hülyeséget....nézz utána...

dr yetee 69 2013.08.20. 10:31:45

@MACISAJT: Zsóóti,még munkaidőben vagy?

lobster thermidor 2013.08.20. 11:54:06

Jól látható a fidesz humánpolitikájának az a törekvése, hogy a párt szóvivői lehetőleg alulról érintsék a 70 -es IQ szintet.
Egyetlen fontos követelményt támasztanak velük szemben, hogy arcpirulás nélkül, és anélkül, hogy megremeg a hangjuk, fel tudják olvasni a kezükbe adott papírlapokról az azokra írt hazugságokat.
Hoppál ennek a vonalnak az egyik markáns képviselője.

Muzsikok közt 2013.08.20. 12:01:54

@csongorbela: Annyira naggyá tetták, hogy már a maszop szerint sem kerülne be önállóan az újraegyütt a parlamentbe.

Ne érdekeljen! 2013.08.20. 12:27:07

De mit keres Oszko Peter a wizzair-ben?

Mr. Mojo 2013.08.20. 12:40:55

@wmіkі: Hülye úr. Én a "cikknek nevezett szarra" gondoltam. Üdv.

Pop40 2013.08.20. 13:10:22

@Mensikov:

Nem tudom, kiket becézgetsz, (te ilyen orbáni magasságú 160 cms törpe vagy, hogy neked mindenki zsiráf?:D)

hu.wikipedia.org/wiki/Oszk%C3%B3_P%C3%A9ter

Oszkó pénzügyminiszter: 2009. április 16. – 2010. május 29.
A válság csúcsán. Ehhez képest egy évvel a hivatalba lépése után már magasabb a GDP, mint most, gazdasági válság nélkül.
Akkor miről is beszélsz, drága elvtárs?

De, Bajnai Feri minisztere volt. Gazdasági miniszter 2008. május 15-től, 2008 szeptembertől meg bedurrant a válság.

Ők ketten 2010-re összehoztak egy 1.3-as pozitív GDP-t a válság csúcsán.
Kuszaszemű haverod egy sokkal jobb környezetben volt képes -1.7-re tavaly, és te ennek csápolsz.

Arról meg hogy ki mit hozott össze, fent már bemásoltam az adatsort.
Az "emútnyócév" átlagnövekedése bőven magasabb volt, mint az utóbbi 3 évé.
Tessék, nézegesd.

epp.eurostat.ec.europa.eu/tgm/table.do?tab=table&init=1&plugin=1&language=en&pcode=tec00115

Innentől kezdve miről is beszélsz?
Téged idézve: Na húzzál el a kancsaloddal és a törpével a jóbüdös francba....

Pop40 2013.08.20. 13:21:25

@laci_52:

"Miért ugyanannyi? Mert a nyolc év szoclib kormányzás alatt az egekbe nőtt és mára akkorák a kamatterhek, hogy az adósság csökkentése lehetetlenné vált."

Érdekes. Ehhez képest az összes fideszkomcsi média azt nyomja, mennyire csökkent az államadósság.
Vitya mint a mérgezett egér, úgy rohangált 2006-tól, hogy ide neki a kormányzást azonnal, ő tudja, mit kell csinálni.
Akkor most mégsem tudja? Ha nem tudja, mi a francnak kezdett bele?

"A hatalmas adósság miatt nincs a mostani kormánynak mozgástere, kénytelen visszafogni a kiadásokat."

MIVAN?:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Egy, csak egy területet mondj, ahol Orbán visszafogta a kiadásokat. Mármint olyat, ahol magukon. Mert a lakosságon spórolnak ezerrel, az igaz.

index.hu/belfold/2013/08/12/allamtitkardompinget_hozott_az_orban-kormany/

"Más kérdés, hogy az egykulcsos SZJA bevezetése tényleg nagy hülyeség volt és emiatt egyéb adókat kellett kivetni illetve emelni."

Még ez volt a legkisebb hülyeségük (az a pénz legalább annál marad, aki megkeresi, ha nem is a legrászorultabb rétegnél.) Az amit lenyúltak, kiszórtak a haveroknak, meg elcsesztek, sokkal nagyobb "hülyeség" volt. (bár erre más szót használnék.)

"Adósságszolgálat nélkül már rég nem lenne költségvetési deficit!"

Akkor azért adjuk most el ki tudja mekkora kamatfelárral a papírjainkat, hogy a következő évtizedben is legyen?

"Az előző kormányok meg sem próbálkoztak kikerülni a túlzott deficit eljárás alól, a mostaninak - valóban nagy áldozatok árán - végre sikerült."

Próbált volna meg Gyurcsány ilyen áron kikerülni : lenyúlt manyup, szétvert felsőoktatás, megszorítások mindenhol - felgyújtottátok volna fél Pestet ezen intézkedések tizedétől is.
Vityánál meg ugye ünneplitek, mert mekkora siker, össze bírt lopni annyit, amennyivel kikerült.
Ez ám a fideszes kettős mérce.

2013.08.20. 15:20:37

@Mensikov: Sajna a GDP módosított adatok szerint nem nőtt 0,1 %-kal, hanem csökkent 0,4%-kal.
Sajna maga Orbán Viktor!!!! intette meg a külképviseletek vezetőit, hogy erősítsék a keleti exportot, mert drasztikusan visszaesett.
"Valami egyébként nem stimmel a kormány keleti nyitási politikájával, legalábbis Szijjártó Péter külgazdasági államtitkár vegyes bizottsági elnöki megbízatásainak gyorsan bővülő számai és a Központi Statisztikai Hivatal által közölt eredmények között szerves kapcsolat nem mutatható ki. Ha nem cserélték fel véletlenül az export és az import oszlopokat a KSH kedden kibocsátott áprilisi külkereskedelmi statisztikájában, akkor fejlődés helyett inkább visszafejlődésről lehet beszélni. Az ázsiai országokkal folytatott kereskedelmünk szaldója az év első négy hónapjában negatív volt, ami önmagában nem meglepő, az viszont már igen, hogy az export-import olló tovább nyílt, azaz behozatalunk 3,1 százalékos csökkenése mellett exportunk 5,8 százalékkal esett vissza. Az egyenleg –405 milliárd forintot mutat 2012 első négy hónapjához képest, pedig a bázis is alacsony volt a recesszió miatt. A folyamatosan nyomon követett tíz ázsiai ország közül csupán Izrael és az Egyesült Arab Emírségek jelentenek kivételt, velük szemben pozitív maradt a mérlegünk, noha az oda irányuló export hét, illetve nyolc százalékkal csökkent. Oroszország külön eset: az energiahordozók és a nyersanyagok világpiaci olcsóbbodásának köszönhetően importunk 7 százalékkal nőtt, 12,3 százalékos exportbővülés mellett. Kínai importunk viszont szokás szerint nagyobb ütemben nőtt az exportnál (12,4, illetve 10,3 százalék)."

2013.08.20. 15:24:58

@Mensikov: a válság előtt a környező országok 5-6 % -os gazdasági növekedést produkáltak itt meg sikerült 0.5 %-ot. "

Te tényleg sötét vagy. Ha valaki leírta, amit hinni akarsz, akkor az szentség. Ha olyan tények vannak, amik ellentmondanak neked, akkor azt ignorálod...

Imre Laci · http://magyarasztal.blog.hu 2013.08.21. 18:50:17

@Pop40: Úgy tűnik, hogy te is csak azt tudod ismételni, amit a tévéből és a rádióból hallottál.

Ha lenne egy csepp eszed, akkor felidéznéd amit Gyöngyösi Márton mondott: azt kellene megvizsgálni, hogy kik azok az országgyűlési képviselők, akik kettős állampolgárok. A tisztánlátás végett: a Kneszetben (Izrael parlamentjében) nem lehet egyetlen kettős állampolgár sem. Akkor ők a soviniszták, nem? Gyöngyösi felvetése teljesen jogos.

Aki egy kicsit is jártas a napi politikában az tudhatja, hogy a Jobbiknak egyelőre nincs esélye megnyerni a '14-es választást. De! Az igen is jó lenne, ha a Fidesz-KDNP nem tudna minden, neki tetsző törvényt megszavazni és tárgyalóasztalhoz kellene ülniük. Ja, és lehetőleg ne azokkal a szocikkal, akikkel amúgy puszipajtások.
süti beállítások módosítása